ممنوعیت ورود خودرو‌های غیربومی به چهار شهر ایلام

۱۴۰۰/۰۴/۰۹ - ۰۸:۴۸:۳۰
کد خبر: ۱۲۰۰۱۳۴
ممنوعیت ورود خودرو‌های غیربومی به چهار شهر ایلام
رییس پلیس راه ایلام گفت: ورود خودرو‌های با پلاک غیربومی به چهار شهر درگیر وضعیت قرمز و نارنجی شیوع ویروس کرونا در این استان ممنوع است.

به گزارش برناازایلام؛ سرهنگ رضا همتی زاده گفت : بر این اساس و مطابق مصوبه ستاد پیشگیری از کرونا ورود خودرو‌های غیربومی به شهر‌های ایلام، مهران، دهلران و چوار ممنوع است.

وی افزود: با توجه به وضعیت قرمز کرونایی شهرستان مرزی مهران، تیم‌های نظارتی پلیس راه و نیروی انتظامی در مبادی ورودی به این شهرستان مستقر هستند و از ورود پلاک‌های غیر بومی به این شهرستان جلوگیری می‌کنند.

رییس پلیس راه ایلام از اعمال قانون برای مالکان خودر‌هایی که به مصوبه ستاد مقابله با کرونا بی‌توجهی کنند خبر داد و اضافه کرد: که خودرو‌هایی که با پلاک غیر بومی وارد شهرستان مهران شوند ۱۰ میلیون ریال جریمه می‌شوند.

سرهنگ همتی زاده در خصوص اعمال محدودیت‌ها برای سفر به شهر‌های نارنجی کرونایی نیز گفت: ورود خودرو‌های غیر بومی به این شهرستان‌ها نیز ممنوع و در صورت تخلف رانندگان جریمه پنج میلیون ریالی اعمال خواهد شد.

بر اساس آخرین رنگ بندی کرونایی، شهرستان مهران در وضعیت قرمز، شهرستان‌های ایلام، دهلران و چوار در وضعیت نارنجی و آبدانان، دره شهر، ملکشاهی، بدره، چرداول، ایوان و هلیلان در وضعیت زرد کرونا قرار دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز