معاون سیاسی، امنیتی استاندار:

وضعیت قرمز کرونا در شهرهای ایلام/ زنگ خطر کرونا به صدا درآمد

۱۴۰۰/۰۴/۱۵ - ۰۷:۲۴:۳۹
کد خبر: ۱۲۰۲۷۰۴
وضعیت قرمز کرونا در شهرهای ایلام/ زنگ خطر کرونا به صدا درآمد
معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام خواستار به صدا در آمدن زنگ خطر کرونا در تمامی شهرهای استان شد و گفت: ادارات و سازمان ها نیز نسبت به نصب بنر و بیلبوردهای هشدار دهنده در اسرع وقت اقدام کنند.

به گزارش برناازایلام، الیاس فتاحی روز دوشنبه در نشست قرارگاه عملیاتی ستاد مقابله با کرونا استان اظهار داشت: فرمانداران، بخشداران، دهیاران در هر منطقه از برگزاری اجتماعات، گردهمایی ها، مراسمات عزا و عروسی ممانعت و از طریق فضای مجازی خطرات کرونا را به مردم اطلاع رسانی کنند.

وی افزود: شهرداران در تمامی شهرها به نصب بنر هشدارهای کرونا اقدام کرده و گزارش آن در اسرع وقت به دبیرخانه ستاد عملیاتی کرونا استان ارسال کنند.

معاون استاندار ایلام یادآور شد: میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در بین مردم کاهش یافته و به تناسب نیز شیوع بیماری و میزان بستری های کرونا بسرعت در حال افزایش است، چنانچه این روند ادامه داشته باشد، علاوه بر مهران سایر شهرهای استان در وضعیت قرمز قرار می گیرند که در آن صورت کنترل ببماری بسیار سخت خواهد بود.

فتاحی تاکید کرد: با توجه به اینکه امروز در شهر مهران ۱۳ نفر بر اثر ابتلا به کرونا بستری شدند، نیاز است فرماندار بطور دقیق در مقابله با کرونا اهتمام داشته  و مرز را کنترل کند.

وی در خصوص میزان پیشرفت فیزیکی مرکز قرنطینه مرز مهران نیز گفت: طی تماس تلفنی با فرماندار مهران این مرکز مهیا شده و پذیرای افرادیکه تست کرونا آنان مثبت اعلام شده خواهد بود.

فتاحی با قدردانی از کارگروه رسانه ای کرونا افزود: این کارگروه آگاهی بخشی، اطلاع رسانی و تولید محتوا خطرات کرونا را در دست کار قرار دهد چرا که میزان مبتلایان و بستری های کرونا استان افزایشی است.

وی خواستار اعمال محدودیت ها طبق رنگ بندی کرونا در هر شهرستان شد و گفت: نظارت بر این محدودیت ها برعهده دستگاه های مربوطه است که در این راستا باید با متخلفان و قانون شکان مقابله با کرونا نیز با قاطعیت برخورد شود.

وی خواستار استمرار طرح شهید سلیمانی ( غربالگری محله به محله کرونا ) در تمامی نقاط استان شد و افزود: اجرای این طرح موجب می شود که بیماران بسرعت شناسایی و زنجیره کرونا در هر منطقه قطع شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام تاکید کرد: ستادهای شهرستانی مقابله با کرونا برگزار و مصوبات و شرح اقدامات هر ستاد به رییس قرارگاه عملیاتی استان ارسال شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز