درپنجمین روز از هفته بهزیستی رخ داد ؛

بازدید استاندار از شیرخوارگاه بهزیستی

۱۴۰۰/۰۴/۲۷ - ۱۰:۳۸:۳۵
کد خبر: ۱۲۰۸۱۹۱
بازدید استاندار از شیرخوارگاه  بهزیستی
همزمان با پنجمین روز از گرامیداشت هفته بهزیستی استاندار ایلام با حضور در شیرخوارگاه و خانه کودکان بهزیستی ایلام با کودکان این مرکز دیدار کرد.

به گزارش برنا از ایلام؛ در این دیدار که معاونان سیاسی، امنیتی استاندار و توسعه مدیریت و منابع انسانی، محمد نوذری را همراهی می کردند، از نزدیک در جریان مشکلات و مسایل این کودکان قرار گرفتند.

استاندار ایلام در این برنامه با تبریک هفته بهزیستی  از تلاش کارکنان خدوم مجموعه بهزیستی در خدمت رسانی به جامعه هدف به عنوان خدمتی ارزشمند تقدیر کرد.

محمد نوذری گفت: خدمت در بهزیستی دارای اجر دنیوی  و اخروی فراوان است و بی شک اثر این خدمات را بصورت مشهود دریافت خواهند کرد.

وی فعالیت در حوزه اجتماعی را کاری سخت و دشوار دانست و ادامه داد: مجموعه استانداری در  زمینه ای که امکان حمایت وجود داشته باشد حامی مجموعه بهزیستی خواهد بود.

وی ضمن دریافت گزارش روند تحصیلی کودکان این مرکز، بر لزوم نظارت ویژه بر تحصیل و آموزش این کودکان تاکید کرد.

#ساماندهی ۳۶۰ کودک و نوزاد در شیرخوارگاه بهزیستی ایلام#

مدیر کل بهزیستی ایلام نیز در این دیدار گزارشی از وضعیت این کودکان و علت ارجاع آنها به شیرخوارگاه و خانه کودکان ارایه کرد و‌ گفت: تاکنون بیش از ۳۶۰ کودک در این مرکز پذیرش و ساماندهی شده که عمده علت ارجاع  انها بدسرپرستی است.

زهرا همتی با ذکر اینکه در طول سال گذشته نیز ۳۹ کودک و نوزاد در این مرکز پذیرش شده اند، افزود:  در مجموع ۱۰ کودک و نوزاد اکنون در این مرکز نگهداری می شوند.

در این دیدار استاندار ایلام ضمن اهدا هدیه نقدی به کودکان و کارکنان این مرکز  در خصوص بررسی و  افزایش اعتبارات  سازمان بهزیستی  در حوزه آسیبهای اجتماعی و جاری  قول مساعد داد.

 

۲۲ لغایت ۲۸ تیرماه هفته بهزیستی با شعار هوشمند سازی، محله محوری و سلامت اجتماعی در خانواده نامگذاری شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز