۱۱۰ نفر ایلامی در یک مراسم عروسی به کرونا مبتلا شدند

۱۴۰۰/۰۵/۰۴ - ۱۲:۱۱:۲۳
کد خبر: ۱۲۱۱۶۹۵
۱۱۰ نفر ایلامی در یک مراسم  عروسی به کرونا مبتلا شدند
استاندار ایلام با تاکید بر ضرورت رعایت بیش از پیش دستورالعملهای بهداشتی از ابتلای ۱۱۰ نفر به کرونا در یک مراسم عروسی در استان ایلام خبر داد.

به گزارش برنا ازایلام؛ محمد نوذری در نشست ستاد کرونا  استان اظهار داشت: آمار‌ مبتلایان به کرونا در روزهای اخیر بیانگر قرار گرفتن استان در پیک پنجم کرونا است لذا تاکید می شود مردم با توجه بیشتر به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و انجام واکسیناسیون، مسئولان را در کنترل کرونا همراهی کنند.

وی با اشاره به در پیش بودن ماه محرم تصریح کرد: با توجه به این موضوع مراسمات جشن و عروسی افزایش می‌یابد که ضروری است فرمانداران  مانع از برگزاری مراسمی شوند که در آن پروتکل‌ها را رعایت نمیشود.

نوذری با بیان اینکه نیروی انتظامی در این خصوص باید به شدت برخورد کند افزود:مراسم های عروسی و شادی باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود به طور مثال در یک مراسم عروسی یک فرد مثبت بیش از ۱۱۰ نفر را مبتلا کرده است و این باعث می‌شود عروسی‌ها به عزا تبدیل شوند.

استاندار ایلام با تاکید بر اینکه در مراسم های عزا نیز باید کنترل‌های لازم صورت گیرد گفت: بیشترین مشکل استان در برگزاری مراسمات بدون رعایت دستورالعملهای بهداشتی است.

نوذری با اشاره به اینکه واکسیناسیون یک اولویت است و مهمترین راه عبور از این وضعیت، تزریق واکسن است، افزود: با اینکه امکانات استان برای واکسیناسیون آحاد مختلف مردم کفایت می‌کند، اما درصد واکسیناسیون در استان کمتر از ۶۰ درصد است.

استاندار ایلام افزود: متاسفانه میزان رعایت پروتکل‌ها در استان به ۵۰ درصد رسیده و شرایط بسیار سخت است، راهی جز رعایت این پروتکل‌ها نداریم.

نوذری اضافه کرد: شهرستان‌های دره شهر، آبدانان، ایلام، مهران و دهلران در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند و باید فرمانداران این شهرستان‌ها دقت بیشتری بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی داشته باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز