بیش از ۱۳ هزار مشترک در دهلران از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند ​

۱۴۰۰/۰۶/۰۳ - ۱۳:۱۵:۱۷
کد خبر: ۱۲۲۴۵۸۹
بیش از ۱۳ هزار مشترک در دهلران از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند
​
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۶۶۲ اشتراک پذیری جدید در مناطق شهری و روستایی دهلران صورت گرفته است، گفت: از ابتدای شروع گازرسانی به دهلران تاکنون ۱۳ هزارو ۷۱۶ مشترک از نعمت گاز طبیعی برخوردار شده‌اند

به گزارش برنا از ایلام؛ عباس شمس اللهی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۳ واحد صنعتی و تولیدی در شهرستان دهلران گازدار شده است، افزود: تاکنون ۳۰ واحد صنعتی و تولیدی شامل مرغداری، ذرت خشک کنی، کارخانه آسفالت، کود شیمیایی و غیره گازدار شده که این مهم در راستای رفع موانع تولید انجام گردیده است.

وی اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تعداد ۳۰۰ علمک و یکهزار متر شبکه پلی اتیلن در اقطار مختلف نصب و اجرا شده است.
وی بر اهمیت آماده نمودن زیرساخت‌های مسکن مهر تأکید و تصریح کرد: شرکت گاز اجرای گازرسانی به واحدهای مذکور را در اولویت کاری خود قرار داده بطوریکه تاکنون ۷ هزارو ۷۰۰ متر شبکه و ۱۰۰ علمک در مسکن مهر دهلران و یکهزارو ۴۵۰ متر شبکه و ۱۲۶ عدد علمک در شهر موسیان انجام شده است.

شمس اللهی با بیان اینکه گازرسانی به واحدهای مسکن مهر دهلران و موسیان تکمیل شده است، خاطرنشان کرد: شرکت گاز استان ایلام تلاش می‌کند به هر طریق ممکن به مشترکین در اقصی نقاط استان خدمات رسانی کند.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون حجم گاز مصرفی مناطق مختلف دهلران ۳ میلیون و ۸۳۹ هزارو ۱۳۴ متر مکعب بوده که انتظار می‌رود آحاد مختلف مردم صرفه جویی از این نعمت خدادادی را در سرلوحه کاری خود قرار دهند تا سایر هموطنان بتوانند استفاده کنند.

شمس اللهی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون میز خدمت شرکت گاز در دهلران ۵۶۲ خدمت بصورت غیرحضوری و الکترونیکی با رعایت پروتکل های بهداشتی به مردم منطقه ارائه نموده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز