جابجایی زائران اربعین از فرودگاه ایلام اصلا انجام نمی‌شود

۱۴۰۰/۰۶/۱۷ - ۱۲:۴۵:۲۴
کد خبر: ۱۲۳۰۸۲۵
جابجایی زائران اربعین از فرودگاه ایلام اصلا انجام نمی‌شود
مدیر فرودگاه شهدای ایلام گفت: جابجایی زائران اربعین به مقصد عراق از طریق مرز هوایی ایلام انجام نمی‌شود

 به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام؛ محمدجواد یگانه اظهار داشت: بنا به تصمیم ستاد اربعین و سازمان هواپیمایی کشور، فرودگاه شهدای استان ایلام برای جابجایی زائران اربعین انتخاب نشده است.

وی با بیان اینکه بنا بر تصمیم و هماهنگی سازمان هواپیمایی کشور و ستاد اربعین ۵ فرودگاه برای جابجایی هوایی مسافران اربعین حسینی به مقصد عراق در نظر گرفته شده است افزود: زائران اربعین برای حضور در عراق باید به فرودگاه شهر‌های مشهد، اهواز، بندرعباس، تبریز و مهرآباد و امام خمینی (ره) تهران مراجعه کنند.

مدیرفرودگاه شهدای ایلام تصریح کرد: بنابراین زائران برای سفر به عتبات عالیات و حضور در راهپیمایی اربعین، به استان ایلام مراجعه نکنند.

وی افزود: فرودگاه شهدای ایلام آمادگی دارد در صورت نیاز و صلاح دید ستاد مرکزی اربعین و سازمان فرودگاهی کشور مسافران را به مقصد عراق جابجا کند.

در سال‌های گذشته و قبل از شیوع ویروس کرونا، فرودگاه شهدای ایلام یکی از پرترددترین مرز‌های هوایی کشور برای جابجایی زائران به عتبات عالیات بود.

امسال باتوجه به شیوع ویروس کرونا دولت عراق پذیرای ۳۰ هزار مسافر ایرانی از طریق مرز‌های هوایی است و تمام مرز‌های زمینی از جمله مرز بین المللی مهران بر روی زائران بسته است

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز