مهرماه؛ آخرین مهلت ترخیص خودرو‌های رسوبی از پارکینگ‌های ایلام

۱۴۰۰/۰۶/۲۳ - ۱۲:۵۹:۳۴
کد خبر: ۱۲۳۳۴۱۸
مهرماه؛ آخرین مهلت ترخیص خودرو‌های رسوبی از پارکینگ‌های ایلام
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام گفت:طرح تسهیل ترخیص خودرو‌های توقیفی و رسوبی از پارکینگ که از ۱۸ خرداد ماه سال جاری به مرحله اجرا در آمده و تا ۱۸ مهرماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش برنا از ایلام؛ سرهنگ ابوالفضل کهزادی اظهار داشت: از ابتدای اجرای طرح ترخیص خودرو‌های رسوبی تا کنون تعداد ۶۷ دستگاه خودرو رسوبی از پارکینگ‌ها ایلام ترخیص شده است.

وی افزود: طرح تسهیل ترخیص خودرو‌های توقیفی و رسوبی از پارکینگ از ۱۸ خرداد ماه سال جاری همزمان با سراسر کشور به مرحله اجرا در آمده و تا ۱۸ مهرماه ادامه خواهد داشت.

رئیس پلیس راهور استان با اشاره به اینکه مهلت یادشده تمدید نمی شود تصریح کرد: ازمالکان یا متصرفین درخواست می شود هر چه سریعتر از این فرصت استفاده کرده و نسبت به ترخیص خودرو‌های توقیفی خوداقدام نمایند.

سرهنگ کهزادی بابیان اینکه پلیس راهنمایی ورانندگی و ستاد ترخیص، تنها مرجع صلاحیت دار ترخیص خودرو‌های رسوبی است، افزود:مالکان به منظور جلوگیری از اتلاف وقت از مراجعه به دستگاه‌ها و سازمان‌های دیگر خودداری کنند.

وی یادآور شد: کسانی که خودرو‌های آن‌ها به دلایل انتظامی توسط کلانتری‌ها یا پلیس آگاهی و... توقیف شده اند، ابتدا به این مراکز مراجعه و سپس با حضور در دفاتر پلیس +۱۰ برای بهره مندی از تسهیلات درنظر گرفته شده اقدام کنند

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز