تجلیل از ۳۰۰ رزمنده پیشکسوت ایلامی در هفته دفاع مقدس

۱۴۰۰/۰۶/۲۷ - ۱۴:۴۹:۰۶
کد خبر: ۱۲۳۵۰۷۸
تجلیل از ۳۰۰ رزمنده پیشکسوت ایلامی در هفته دفاع مقدس
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دافع مقدس ایلام با اشاره به اینکه هفته دفاع مقدس امسال در استان باتوجه به برگزاری کنگره ملی سه هزار شهید از اهمیت و وجه تمایز بیشتری نسبت به سایر استان ها و حتی سنوات گذشته برخوردار است، گفت: ۳۰۰ رزمنده پیشکسوت این استان تجلیل می شوند

به گزارش برناازایلام ، سرهنک محمد حسین فولادی روز شنبه در آستانه برگزاری آیین های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در نشست خبری با اصحاب رسانه استان اظهار داشت: برگزاری کنگره ملی سه هزار شهید مهمترین رویداد فرهنگی استان ایلام در زمینه دفاع مقدس بعد جنگ تحمیلی است که باید از این فرصت به خوبی استفاده شود.

وی افزود: هفته دفاع مقدس ۱۰۰ عنوان برنامه با محوریت خدمات رسانی و محرومیت زدایی در نقاط مختلف استان ایلام برگزار می شود و در برنامه های امسال مردمی اجرای مراسم ها و بهره گیری از بستر فضای مجازی در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دافع مقدس ایلام ادامه داد: همزمان با هفته بزرگداشت آیین های دفاع مقدس از طریق ویدیوکنفرانس از یک میلیون پیشکسوت رزمنده دوران جنگ تحمیلی در کل کشور تجلیل می شود که سهم استان ایلام ۳۰۰ رزمنده پیشکسوت است.

فولادی اضافه کرد: ۲۹ شهریورماه آیین تجدید میثاق با ولی فقیه در کشور برگزار می شود که در استان ایلام نیز جمعی از مسوولان نظامی و پیشکسوتان دوران جنگ تحمیلی به دیدار نماینده ولی فقیه در استان می ورند.

وی یادآور شد: یکی از مهمترین برنامه های امسال هفته دفاع مقدس تجلیل از جهادگران عرصه سلامت است که با حضور در بیمارستان کرونایی شهید مصطفی خمینی (ره) از این جهادگران تجلیل و تقدیر به عمل می آید.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دافع مقدس ایلام تاکید کرد: باتوجه به برگزاری کنگره ملی شهدا در استان ایلام، یادواره های مختلفی در شهرستان ها در راستای برگزاری کنگره ملی شهدا به منظور برجسته سازی و معرفی این عملیات بزرگ فرهنگی، در هفته دفاع مقدس برگزار می شود.

فولادی افزود: همچنین چاپ و نشر کتاب با موضعیت دفاع مقدس یکی دیگر از اهم برنامه های استان ایلام در هفته دفاع مقدس و کنگره ملی شهدا است که طبق برنامه ریزی های صورت گرفته باید ۱۵۲ عنوان کتاب صوتی، مکتوب و ترجمه به زبان انگلیسی چاپ و منتشر شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با بیان اینکه حجم مشکلات و نیازهای استان ایلام در حوزه دفاع مقدس زیاد و عمیق است، گفت: باید با همکاری مسوولان ارشد استان و دستگاه های اجرایی مختلف نسبت به کاهش این عقب ماندگی ها و مشکلات تلاش بیشتری صورت بگیرد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز