معاون امورعمرانی استاندار ایلام عنوان کرد:

اختصاص ۹۳۰ میلیارد ریال بودجه اربعین به ایلام

۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۱۰:۳۶:۴۵
کد خبر: ۱۲۳۸۶۴۱
اختصاص ۹۳۰ میلیارد ریال بودجه اربعین به ایلام
معاون امور عمرانی استانداری ایلام گفت: امسال ۹۳۰ میلیارد ریال در قالب بودجه اربعین به استان ایلام اختصاص پیدا کرده است.

به گزارش برنا از ایلام ؛ احمد کرمی" اظهار داشت: این میزان اعتبارات تخصیص یافته برای اربعین امسال در قالب اسناد خزانه اسلامی با سررسید ۱۴۰۳ است.

وی افزود: این میزان اعتبار برای آبرسانی، احداث سرویس بهداشتی و سایه بان، رفع نقاط حادثه‌خیز و تقویت زیرساخت‌ها، پروژه‌های راه‌سازی در مسیرهای ۶ گانه اربعین استان ایلام هزینه خواهد شد.

"کرمی" یادآور شد: با توجه به اینکه از امسال به‌ مدت ۱۷ سال آینده اربعین حسینی در فصل گرمای سال برگزار می‌شود، لذا تأمین آب پایدار، احداث آب‌سردکن و سایبان و افزایش سرویس‌های بهداشتی مسیر در دستور کار است.

معاون استاندار ایلام تصریح کرد: برای استان‌های معین که در ستاد مرکزی اربعین مشخص شده‌، زمین برای احداث موکب دائمی در مسیر مهران تا پایانه مرزی اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: هیچ گونه ترددی در مرز صورت نمی‌گیرد و تنها عداد پنج موکب برای خدمات رسانی به زائران که در برگشت از مرز مهران وارد کشور می‌شوند، ایجاد شده است.

"کرمی" بیان داشت: هرگونه تردد به سوی عتبات عالیات از مرز مهران ممنوع است و در مبادی‌های ورودی مهران تمامی ترددها کنترل و در صورت افراد غیر بومی به شهرهای خود بازگشت داده می‌شوند.

 وی با اشاره به اینکه اوضاع تحت کنترل است، گفت: انتظار است مردم به هیچ وجه به مرز مهران مراجعه نکنند و مردم اخبار را از طریق رسانه‌های رسمی خبرگزاری‌های معتبر دنبال کنند و به شایعات فضای مجازی توجه چندانی نداشته باشند

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز