سردار القاصی مهر:

۲۵۰۰ اتوبوس آماده انتقال زائران اربعین از مهران به شهرهای مبدا است

۱۴۰۰/۰۷/۰۶ - ۱۳:۳۴:۱۹
کد خبر: ۱۲۳۹۵۹۸
۲۵۰۰ اتوبوس آماده انتقال زائران اربعین از مهران به شهرهای مبدا است
فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: با هماهنگی انجام شده 2 هزار و 500 دستگاه اتوبوس آماده انتقال و بازگشت زائران از پایانه مرزی مهران به سمت شهرهای محل سکونت هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام، سردار دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام به فراهم شدن تمهیدات لازم برای پذیرش زائران از مرز زمینی مهران اشاره کرد و افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته بیش از 2500 اتوبوس برای انتقال زائران به شهرهای مبدا ساماندهی شدند.

وی با اشاره به اینکه زائران موقع ورود به کشور صبر و تحمل داشته تا ضوابط برگشت آنها به صورت قانونی انجام شود، اظهار داشت: پیشگیری از ازدحام و تجمع و انضباط بخشی برای بازگشت از برنامه ریزی های انجام شده است تا زائران اربعین بتوانند به راحتی به شهرهای مبدا بازگردند.

فرمانده انتظامی استان ایلام ابراز امیدواری کرد که  زائران با رعایت قوانین و مقررات همچنین تدابیر در نظر گرفته شده از سوی مسئولان در صحت و سلامت کامل به آغوش خانواده های خود باز گردند.

سردار القاصی مهر با بیان اینکه تخلفات حادثه ساز مشمول مرور زمان نمی شود، بلکه در هر زمانی پلیس می تواند خودرو راننده متخلف را متوقف کند، تصریح کرد:تیم های محسوس و نامحسوس و دوربین های کنترلی محورهای مواصلاتی فعال شده است تا در صورت تخلف خودروها در اولین پاسگاه به تخلف آن رسیدگی شود.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه پیشگیری از جرایم، واحدهای تخصصی لازم و کافی پیش‌بینی‌ و تمام رده‌های پلیسی کاملا مشخص‌ شده و هیچگونه نگرانی برای تأمین امنیت زائران مرز مهران وجود ندارد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز