دیدار استاندار ایلام با استاندار کربلا

۱۴۰۰/۰۷/۱۸ - ۰۶:۴۶:۲۱
کد خبر: ۱۲۴۴۴۴۱
دیدار استاندار ایلام با استاندار کربلا
استاندارایلام با سفر به کشور عراق با نصیف الخطابی استاندار کربلا دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛در این دیدار صمیمی دکتر کریمی سرکنسول ایران در کربلا و دکتر کرمی معاون امور عمرانی استاندار ایلام نیز حضور داشتند دکتر نوذری ضمن تقدیر از مردم و استاندار کربلا بخاطر پذیرایی شایسته از زوار اباعبدالله الحسین علیه السلام در اربعین ۱۴۰۰ با عنوان این مطلب که کربلا کعبه دلها و ایلام دروازه دلدادگی در اربعین است، گفت: با توجه استقبال منحصر به فرد زوار ایرانی از مرز مهران و نزدیکی این مرز بین‌المللی به کربلا آماده همکاری بیشتر و فراهم کردن تمهیدات لازم برای خدمات بهتر به زوار عتبات عالیات در همه ایام و اربعین هستیم.

استاندار ایلام در ادامه با اشاره به ظرفیت های فراوان گردشگری استان ایلام بر ایجاد تفاهم‌نامه مشترک بین دو استان در این زمینه تاکید کرد و گفت: استان ایلام در حوزه های مختلف آز جمله توریسم درمانی، تحصیل دانشجویان کربلا در دانشگاه‌های ایلام و ... آماده همکاری لازم با استان کربلا و کشور عراق است.

دکتر نوذری در ادامه با توجه به تردد ۶۵ درصدی زوار ایرانی از مرز بین المللی مهران در ایام اربعین خواستار حذف ویزا برای زائران شد.

در ادامه این دیدار نصیف الخطابی استاندار کربلا ضمن ابراز خرسندی از حضور زوار ایرانی در اربعین امسال علی رغم شرایط کرونا برای همکاری بیشتر با همتای ایرانی اعلام آمادگی کرد.

 گفتنی است در پایان این نشست مقرر گردید در آینده نزدیک تیمی متشکل از بخش های مختلف استان کربلا برای اجرایی کردن مطالب مطرح شده و تبدیل به تفاهم‌نامه مشترک به استان ایلام عازم شوند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز