افزایش بستری های کرونا در مهران

۱۴۰۰/۰۹/۰۳ - ۱۳:۰۱:۵۴
کد خبر: ۱۲۶۵۵۷۸
افزایش بستری های کرونا در مهران
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: افزایش بستری های کرونا در شهرستان مرزی مهران نگران کننده است.

به گزارش برنا از ایلام ، دکتر جمیل صادقی فر روز چهارشنبه در چهل و هشتمین نشست قرارگاه استانی کرونا اظهار داشت: حدود ۲ ماه قبل میزان بستری کرونا در شهرستان مهران به صفر رسیده بود اما اکنون از شرایط مناسبی برخوردار نیست.

وی افزود: آمار واکسیناسیون این شهرستان چه دانش آموزی و چه مردم عادی در ردیف آخرین شهرستان های کشور قرار دارد.

معاون دانشگاه علوم پزشکی ایلام به ضرورت حفظ سلامتی مردم تاکید و اضافه کرد: این معاونت آمادگی کامل دارد تا در زمینه تامین تجهیزات، امکانات و اجرای هر طرحی که لازم است برای افزایش سطح ایمنی و آمار واکسیناسیون در این شهرستان اقدام کند.

صادقی فر یادآور شد: هم اکنون ۶ شهرستان ایوان، آبدانان، چرداول، بدره، دره شهر و ملکشاهی در استان بالای ۹۰ درصد واکسیناسیون انجام داده اند.

وی ادامه داد: اکنون طرح محله محور با همکاری ۲۲۴ نفر از طرف دانشگاه علوم پزشکی، ۴۷ نفر هلال احمر و ۵۷ نفر بسیج در مناطق مختلف در حال اجراست.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام افزود: با توجه به اینکه دانشگاه ها بازگشایی شده و آمار واکسیناسیون آنها بالا نیست، این دانشگاه آمادگی دارد در محل خود دانشگاه نسبت به تزریق واکسن کرونا اقدام کند.

صادقی فر گفت: هم اکنون آمار تزریق واکسن کرونا جمعیت ۱۲ تا ۱۸ سال استان به ۸۴ درصد رسیده که باید تلاش کنیم این میزان به ۱۰۰ درصد برسد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز