خبرنگاران یاری کننده نیروی انتظامی در تامین امنیت پایدار هستند

۱۴۰۰/۰۹/۰۴ - ۱۱:۴۹:۲۶
کد خبر: ۱۲۶۵۹۷۱
خبرنگاران یاری کننده نیروی انتظامی در تامین امنیت پایدار هستند
نشست خبری سرهنگ مظفر مهدیخانی فرمانده انتظامی شهرستان چرداول با اصحاب رسانه صبح امروز 4آذرماه در ستاد فرماندهی این شهرستان برگزار شد.

به  گزارش خبر گزاری برنا از ایلام، سرهنگ مهدیخانی فرمانده  نیروی انتظامی شهرستان چرداول در نشست خبری با اصحاب رسانه،  با اشاره به اینکه خبرنگاران چشم بیدار جامعه هستند ،گفت: اصحاب رسانه نقش بسیار حساس ومهمی در ایجاد امنیت و زیر ساخت های امنیتی و اقتصادی هر حوزه دارند.

وی تصریح کرد: خبرنگاران با رصد وپایش موضوعات خاص منطقه ایی می توانند باعث تحول عمیقی در همه عرصه ها به خصوص نظم وامنیت در جامعه شوند. 

وی باتاکید براینکه سرعت انتقال و انتشار اخبار در امنیت شهر موثر است گفت: خبرنگاران با توجه به تعداد بازدیدکنندگان در بازه زمانی کم نقش ویژه ای در پیشگیری از جرایم و آسیب های اجتماعی،اختلافات و تبعات آن دارند.

سرهنگ مهدیخانی با تاکید بر همکاری کلیه دستگاه ها در برقراری امنیت گفت: نیروی انتظامی از کلیه توان و تجهیزات و نیروی انسانی استفاده می کند تا نقش خود را بخوبی ایفا کند.

وی به نقش معتمدین وریش سفیدان شهرستان در بحث امنیت اشاره کرد, وگفت:معتمدین وریش سفیدان همراهی وهمکاری تنگاتنگی بانیروی انتظامی درایجاد صلح وسازش وپیشگیری از جرم که منجر به امنیت پایداردرشهرستان گردیده دارند.

فرمانده  نیروی انتظامی شهرستان  چرداول به نقش مردم در تامین و حفظ امنیت اشاره کرد و گفت: نیروی انتطامی می خواهد که مأموریت‌ها‌یش را با مشارکت مردم انجام دهد، چرا که مردم نقش موثری در برقراری و تأمین امنیت پایدار جامعه دارند

سرهنگ مهدی خانی همچنین، اعتیاد را یکی از دغدغه های عمده جامعه دانست و گفت: اعتیاد پدیده ای خانمان سوز است که تار و پود خانواده را از بین می برد ضمن اینکه خانواده ها به دلیل مشکلات و گرفتاری های موجود در آموزش و تربیت فرزندان کوتاهی می کنند 

وی افزود: نیروی انتظامی ضمن پاکسازی مناطق آلوده و همکاری با انجمن های مردم نهاد دربحث بهبودی معتادان وهمچنین برخورد قاطع با سوداگران مرگ در سطح شهرستان اقدامات لازم را انجام داده است.

سرهنگ مهدیخانی تاکید کرد: در حال حاضر در شهرستان چرداول با اقداماتی که انجام شده است و طرح های عملیاتی و پیشگیرانه کاهش چشمگیری در وقوع سرقت ها داشته ایم .

 وی افزود:  اجرای طرح‌های ضربتی علیه سارقین و بر هم زنندگان نظم و امنیت شهر با قوت و قدرت ادامه دارد و با قاطعیت تمام برای ایجاد امنیت ونظم در شهرستان با ارازل واوباش برخورد جدی می شود.

سرهنگ مهدیخانی درخصوص ترافیک شهری گفت: با وجود خودرو‌های زیاد در بازار شهر سرابله زیرساخت‌های قدیمی شهر جوابگوی حجم بالای تردد نیست.

وی با بیان اینکه بسیاری از تردد‌های درون شهری عمدتا تک سرنشین و نهایتا دوسرنشین هستند، افزود: حضور فیزیکی پلیس راهور یکی از راهکار‌هایی است که باید انجام شود، اما پارک دوبل یا توقف‌های سدمعبر از سوی برخی رانندگان ،فرهنگ ترافیکی برخی شهروندان است که باعث ایجاد گره‌های کورترافیکی در برخی مسیر‌های شهری می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز