نقض دستورالعمل های مربوط به کرونا از هیچ کس پذیرفته نیست

۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۱۴:۲۶:۲۰
کد خبر: ۱۲۶۶۶۸۴
نقض دستورالعمل های مربوط به کرونا از هیچ کس پذیرفته نیست
معاون استاندارگفت: ضوابط و دستورالعمل های بهداشتی ابلاغ شده در زمینه مبارزه با ویروس کرونا حتما باید رعایت شوند و در این زمینه نقض دستورالعمل ها از هیچ کس پذیرفته نیست.

به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام, الیاس فتاحی در جلسه ستاد استانی مدیریت مبارزه با کرونا افزود: شیوع سویه جدید در کشور آفریقای جنوبی نشان می دهد که اگر مراقب نباشیم احتمال شیوع پیک ششم کرونا در کشور ما نیز وجود دارد.

وی با انتقاد از آمار پایین واکسیناسیون در برخی از شهرستان ها، خواستار اقناع مردم به تزریق واکسن برای مقابله با کرونا شد و ادامه داد: شهرستان هایی که آمار واکسیناسیون آنها پایین است، با استفاده از ظرفیت بالای بسیج خصوصاً طرح شهید سلیمانی، تدابیر لازم را اتخاذ و مردم را به تزریق واکسن تشویق کنند.

معاون استاندار ایلام در بخش دیگری از سخنانش، بر بررسی دقیق وضعیت دانش آموزان مبتلا به کرونا تاکید کرد و ادامه داد: با توجه به بازگشایی مدارس، واکسیناسیون دانش آموزان نقش مهمی در پیشگیری از شیوع ویروس دارد.

وی تصریح کرد: واکسیناسیون معلمان و دانش آموزان 12 تا 18 سال پیگیری، سیستم گرمایشی مدارس بررسی و در جهت رفع اشکال آنان اقدام شود.

فتاحی با اشاره به تعطیلی مرز مهران برای مبتلایان به ویروس کرونا گفت: هرگونه ورود و خروج از مرز مهران بدون ارائه تست منفی کرونا ممنوع است.

وی در پایان خواستار واکسیناسیون کامل پرسنل دانشگاه ها شد و خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با مأموران بهداشت جهت برخورد با متخلفان بخصوص واحد های صنفی متخلف، همکاری لازم را به عمل آورند.

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز