وزیر کشور: راهبرد دولت سیزدهم حرکت براساس بیانیه گام دوم انقلاب است

۱۴۰۰/۰۹/۰۸ - ۱۱:۲۴:۵۲
کد خبر: ۱۲۶۷۴۵۹
وزیر کشور: راهبرد دولت سیزدهم حرکت براساس بیانیه گام دوم انقلاب است
وزیر کشور در آئین تودیع و معارفه استانداران ایلام گفت: بیانیه گام دوم انقلاب سند وزینی برای گام برداشتن در چهل ساله دوم انقلاب است که با یک نگاه بلند به آینده و همراه با توجه به نقاط کلیدی این حرکت، باید شتابان دنبال شود.

به گزارش خبرگزاری برنا ایلام ؛دکتر احمد وحیدی اظهارداشت: مدل حرکت در سطح استان باید تحول به خود بگیرد و در اینجا سلسله نقاط محوری وجود دارد که دولت سیزدهم خود را مکلف می داند براساس بیانیه گام دوم انقلاب پیش برود..

وزیر کشور مهمترین  ظرفیت ها را سرمایه انسانی بعنوان موتور محرکه حرکت های بزرگ دانست وگفت:استان ایلام ازاین ظرفیت های بزرگ برخودار است وباید درجهت توسعه استان ازاین ظرفیت ها استفاده شود است.

وی گفت :امروز فصل جدیدی از خدمت است استاندارجدید کار را شروع خواهند کرد و با کمک نماینده ولی فقیه در استان و نمایندگان و فرماندهان نظامی و بخصوص مردم باید کمک کنیم که مشکلات استان را حل کنیم.

وی تاکید کرد:با همان روحیه دفاع مقدس باید پای کار بیاییم  وبصورت جهادی والگوهای پیشرفت را سرلوحله فعالیت های خود قرار دهیم .

وزیر کشورگفت:هر استان الگوی پیشرفت خود را دارد و باید از نقطه نظرات صاحب نظران برای توسعه ان استان استفاده کرد. 

وی افزود :برنامه دولت این است در سال آینده اختیارات فراوانی به استان ها داده شود و صندوق های پیشرفت شکل گیرد و منابعی واریز شود و در اختیار مجموعه استان قرار بگیرد تا با اختیارات بیشتری کارها پیش برود. 

انتهای پیام

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز