انتقال ۱۸ مصدوم توسط اورژانس ۱۱۵ به مراکز درمانی ایلام

۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۱۱:۲۴:۳۶
کد خبر: ۱۲۸۸۴۲۵
انتقال ۱۸ مصدوم توسط اورژانس ۱۱۵ به مراکز درمانی ایلام
رییس اورژانس پیش بیمارستانی ایلام و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: در فعالیت سامانه بارشی اخیر ۱۸ مصدوم بدلیل لغزنده بودن زمین با شرایط شکستگی و آسیب به مراکز درمانی ایلام منتقل شده است

به گزارش خبرگزاری برنا ایلام؛ دکتر صیدنور علیمرادی اظهارداشت: از ابتدای آذرماه و با آغاز طرح زمستانی، نیرو‌های اورژانس ۱۱۵ ایلام با لوازم و تجهیزات کامل در آماده باش هستند برای اجرای این طرح، ۱۳ پایگاه شهری،۳۰ پایگاه جاده‌ای با ۳۶۰ نیروی عملیاتی به مصدومان احتمالی امداد رسانی خواهند کرد.

 
وی افزود: همچنین ۳۹ نفر در استان طی ۹ ماهه سال جاری در معرض استنشاق گاز CO قرار گرفته اند که از این تعداد هفت نفر جان باخته و ۳۲ نفر مصدوم شده اند.
 
رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایلام تاکید کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه ۲ هزار و ۷۸۳ مورد مشاوره تلفنی به تماس گیرندگان با ۱۱۵ ارائه و ۲ هزار و ۴۲۲ مورد مزاحمت تلفنی نیز ثبت شده است.
 
دکتر علیمرادی یادآور شد: هم اکنون ۴۴ پایگاه جاده ای، شهری و هوایی در سطح استان فعال هستند که از این تعداد ۳۰ پایگاه جاده ای، ۱۳ پایگاه شهری و یک پایگاه نیز هوایی است

انتهای پیام

نظر شما