۲۲۰ برنامه فرهنگی و ورزشی دهه فجر در استان ایلام برگزار می شود

۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۱۳:۲۱:۳۴
کد خبر: ۱۲۹۲۲۶۱
۲۲۰ برنامه فرهنگی و ورزشی دهه فجر در استان ایلام برگزار می شود
معاون توسعه ورزش و جوانان استان ایلام از برگزاری بیش از ۲۲۰ برنامه فرهنگی و ورزشی به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر در ۱۲شهرستان سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری  برنا  ایلام، نصرت کریمیان ضمن تبریک فرارسیدن ایام‌الله دهه مبارک فجر گفت: پیروزی انقلاب اسلامی نقطه عطفی در تاریخ ایران اسلامی است که مبدأی برای تحول در جامعه اسلامی و همچنین بیداری اسلامی در دنیا شد.

وی گفت: خوشبختانه با برنامه ریزی های انجام شده ۲۲۰ عنوان برنامه فرهنگی و ورزشی به مناسبت گرامیداشت دهه فجر در سطح استان ایلام پیش بینی ‌شده است که با توجه به شیوع ویروس کرونا تمام برنامه‌ها با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می شود.

کریمیان با اشاره به اینکه نقش سازمان‌های مردم‌نهاد جوان و هیئت‌های ورزشی در اجرای این برنامه‌ها حائز اهمیت است، گفت: محوریت تمام برنامه‌های فرهنگی ورزشی دهه فجر اشاعه فرهنگ انقلاب اسلامی، پاسداشت آن و انتقال پیام انقلاب به نسل جوان خواهد بود.

وی نواختن زنگ انقلاب اسلامی در زورخانه‌ها و خانه‌های جوان، غبار روبی مزار شهدا ،دیدار با ائمه جمعه، برگزاری جشن انقلاب، مسابقات کتاب‌خوانی عفاف و حجاب، برگزاری کرسی‌های تبیین اندیشه‌های امام خمینی (ره) و گفتمان انقلاب اسلامی، سرکشی از خانواده معزز شهدا و جانبازان، برگزاری همایش پیاده‌روی، بازیهای بومی محلی،کارگاه های اموزشی توسط سمن ها، تجلیل از ورزشکاران پیشکسوت وقهرمانان ،   برگزاری مسابقا ت ورزشی را از جمله مهم‌ترین برنامه‌ها در دهه فجر می باشد.

وی همچنین با اشاره به شرکت ورزشکاران استان در راهپیمایی 22 بهمن یادآور شد: در صورت مجوز ستاد کرونا ورزشکاران و جوانان استان مانند سالیان گذشته با حضوری پرشورتر و گسترده‌تر با لباس‌های متحدالشکل در مراسم راهپیمایی 22 بهمن شرکت خواهند کرد و بار دیگر نشان خواهند داد که حافظ آرمان‌های این انقلاب هستند

انتهای پیام

نظر شما