اولین جلسه شورای اداری شهرستان چرداول در سال جدید برگزار گردید

۱۴۰۱/۰۱/۱۶ - ۱۴:۲۴:۴۶
کد خبر: ۱۳۱۵۴۳۴
اولین جلسه شورای اداری شهرستان چرداول در سال جدید برگزار گردید
با ریاست فرماندار چرداول واعضای شورای تامین اولین جلسه شورای اداری شهرستان در سال ۱۴۰۱برگزارگردید

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا ایلام  ، سعید رضا کریمیان فرماندار چرداول  ضمن تبریک سال نو و حلول ماه مبارک رمضان اظهار داشت : با توجه به نامگذاری شعار امسال توسط مقام معظم رهبری، اهمیت تولید و توجه به بهره وری باید در اولویت همه دستگاههای اجرایی قرار گیرد تا با همت جهادی وعزم و اراده این شعار را محقق کنند‌

وی راه‌اندازی  بکارگیری نخبگان و جوانان و آسان‌سازی در صدور مجوزهای کسب و کار در این شهرستان را از جمله الزامات در راستای تحقق شعار سال برشمرد و افزود: ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه دانش‌بنیان در این شهرستان وجود دارد که هر اندازه می‌توانیم باید زیرساخت‌های علم و فناوری را مهیا کنیم.

کریمیان با تاکید بر اینکه هر مدیری به اندازه سهم خود باید برای تحقق شعار سال تلاش کند، بیان کرد: این یک مطالبه جدی است و در تحقق شعار سال و تحول در این شهرستان باید به یک نتیجه مثمر ثمر برسیم سند .

فرماندارچرداول با قدردانی از شورای تامین الخصوص نیروی انتظامی ستاد اجرایی خدمات سفر، ستاد تنظیم بازار و دیگر نهادها و دستگاه‌های اجرایی گفت: امنیت مهمترین موضوع این شهرستان است که با تلاش‌های صورت گرفته چهارشنبه و پنجشنبه آخر سال گذشته، تعطیلات نوروز و ۱۳ فروردین روز طبیعت را با کمترین حاشیه و مشکل به انجام رساندیم.

وی همچنین از همراهی و مشارکت خوب مردم در این ایام قدردانی کرد و اظهار داشت: مردم بااصالت و بافرهنگ چرداول با تکیه بر اعتقادات و باورهای دینی همواره کنار این نظام و انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و هیچ تهدید و تحریمی موجب نشد آنها از صحنه کنار بروند.

کریمیان پای‌بندی جدی و عملی به اصول بنیادین اسلام و انقلاب، حرکت به سمت تحقق آرمان‌های انقلاب، انجام کار جهادی و تحول‌خواهی را از جمله شاخص‌های انقلابی‌گری و مدیران انقلابی برشمرد و ادامه داد: مدیری انقلابی است که با وجود همه سختی‌ها، در میدان بماند و از انجام تکلیف خود و احقاق حقوق مردم از مسیر خارج نشود.

فرماندار چرداول به موضوع مشکلات آب کشاورزی درشهرستان پرداخت وگفت:باتوجه به خشکسالی های اخیر مردم باید ضمن احترام به مقررات تعین شده در مدیریت اب با دستگاههای مسول همکاری نمایند

انتهای پیام

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز