استاندار ایلام: پرونده بازارچه هلاله شمالی برای تصویب در هیات دولت مطرح می شود

۱۴۰۱/۰۲/۰۷ - ۱۳:۴۸:۳۴
کد خبر: ۱۳۲۳۳۲۱
استاندار ایلام: پرونده بازارچه هلاله شمالی برای تصویب در هیات دولت مطرح می شود
استاندار ایلام با بیان اینکه مسوولیت مستقیم بازارچه ها با وزارت کشور است، گفت: پرونده بازارچه هلاله شمالی برای تصویب نهایی در هیات دولت مطرح و امیدواریم در اسرع وقت مجوز این بازارچه بصورت رسمی اخذ شود

به گزارش برنا ار پایگاه اطلاع رسانی استانداری حسن بهرام نیا روز چهارشنبه در نشست شورای گفت و گوی بخش خصوصی و دولت، اظهار داشت: با رایزنی های فرامرزی تلاش خواهیم کرد بازارچه چنگوله و چیلات نیز بازگشایی شوند و در این راستا از همه توان و ظرفیت خود بهره خواهیم گرفت.

وی از دریافت دعوتنامه رسمی استاندار واسط عراق خبر داد و افزود: پس از ماه مبارک رمضان به منظور رایزنی و گفت و گو با استاندار واسط به این استان سفر خواهیم کرد.

استاندار ایلام ادامه داد: همچنان رایزنی ها برای بازگشایی بازارچه چیلات استمرار دارد که در این راستا امروز یک جلسه  با نماینده ویژه استانداری میسان برگزار می شود.

بهرام نیا خواستار ورود بخش خصوصی و تمامی دستگاه های اجرایی استان در بحث بازگشایی مرزهای سه گانه در ایلام شد و گفت: بازگشایی بازارچه های سه گانه تحولی عظیم در استان ایجاد می کند.

وی تاکید کرد: یکی از مصادیق کارهای جهادی راه اندازی بازارچه هلاله شمالی است که ایجاد زیرساخت ها نظیر جاده و استقرار نیروهای مربوطه باید در دستور کار قرار گیرد.

وی با بیان اینکه بیش از پنج هزار مرزنشین در استان ایلام هستند، افزود: توانمندسازی مرزنشینان، توسعه و رونق اقتصادی از طریق صادرات و واردات از جمله مهم ترین اهداف ما در بازگشایی مرز های سه گانه در ایلام است

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز