تجلیل از کارگران شهرداری در ایام عید فطر

۱۴۰۱/۰۲/۱۰ - ۱۳:۳۶:۱۳
کد خبر: ۱۳۲۴۳۶۶
تجلیل از کارگران شهرداری در ایام عید فطر
رییس شورای اسلامی شهر ایلام گفت:در آستانه عید سعید فطر و به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر ایلام و سپاه امیرالمومنین استان از کارگران شهرداری ایلام تجلیل می‌شود.

 سعید انوری رییس شورای اسلامی شهر ایلام درگفتگو با برنا اظهارکرد: در آستانه عید سعید فطر و همزمان با مناسبت‌های مبارک هفته معلم، روز جهانی کار و کارگر، روز ملی خلیج فارس و روز شوراها و در تکریم مقام کار و کارگر از کارگران زحمتکش شهرداری ایلام تجلیل به‌عمل خواهد آمد.

وی ادامه داد: این برنامه با همکاری فرماندهی سپاه امیرالمونین(ع) استان برگزار و ۷۷۰ بسته معیشتی در بین کارگران خدوم شهرداری ایلام توزیع خواهد شد.

انوری در ادامه به جایگاه والای کارگران در اسلام اشاره کرد و گفت: ارزش کارگران آنچنان بالا است که پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله دست کارگری که از شدت کار زبر و خشن شده بود را بوسید و فرمود این دستی است که آتش به آن نمی‌رسد.

وی با تقدیر از اهتمام گارگران در پیشبرد اهداف شهرداری تصریح کرد: کار و تلاش تک تک کارگران در توسعه شهر و کسب رضایت شهروندان نقش به سزایی داشته و با یاری و همراهی این عزیزان می‌توانیم به اهداف عالیه و مد نظر شهرداری که همان رضایت شهروندان است، دست یابیم.

رییس شورای شهرایلام ایجاد شور و نشاط اجتماعی را از مهم‌ترین اهداف مجموعه شهرداری و شورای شهر خواند و تصریح کرد: از عموم مردم قدرشناس استان جهت حضور در این مراسم دعوت بعمل می‌آید تا بتوانیم در کنار هم و در فضایی صمیمانه از این قشر زحمتکش قدردانی کنیم.

وی در پایان تصریح کرد: از تمامی عوامل اجرایی این آیین به ویژه سردار شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان به جهت مشارکت در این امر خداپسندانه کمال تقدیر و تشکر را دارم.

گفتنی است این مراسم ساعت ۲۲ شامگاه یکشنبه یازدهم اردیبهشت ماه در منطقه چغاسبز روبه‌روی فضای سبز شهرداری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز