مدیر اجرایی منطقه آزاد مهران معرفی شد

۱۴۰۱/۰۲/۱۷ - ۰۹:۵۹:۳۱
کد خبر: ۱۳۲۶۰۱۸
مدیر اجرایی منطقه آزاد مهران معرفی شد
با حضور دبیر شورای عالی مناطق آزاد و استاندار ایلام نورالدین رحیمی بعنوان مدیراجرایی منطقه آزاد مهران معرفی شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری برنا ایلام ، دکتر حسن بهرام‌نیا در آیین معارفه مدیر اجرایی و افتتاح منطقه آزاد تجاری و صنعتی مهران که با حضور دکتر سعید محمد مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور برگزار شد با ابراز امیدواری مبنی بر اینکه حضور دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور در ایلام به منزله‌ی فتح بابی در راستای توسعه استان است اظهار داشت: آغاز رسمی کار اجرایی منطقه آزاد مهران یک موقعیت مهم در راستای اشتغال‌زایی و ارتقاء سطح درآمد مردم این که در قالب صادرات و رونق کسب و کار مصداق پیدا می‌کند.

وی در ادامه گفت: چارت اداری منطقه آزاد دارای یک هیئت مدیره و مدیر عامل است که برای انتخاب مدیرعامل و هیات مدیره باید یک فرایند اداری طی شود.

وی افزود: تا طی شدن این فرایند آقای نورالدین رحیمی به عنوان مدیر اجرایی منطقه آزاد مهران انتخاب شده است.

استاندار ایلام در ادامه گفت: مدیر اجرایی منطقه آزاد، وظیفه ‌ی گشایش تولید، اشتغال، تجارت و صنعت را در یک بازه زمانی بر عهده دارد.

وی در مورد منطقه آزاد تجاری مهران گفت: محدوده منطقه آزاد مهران ۷ هزار هکتار است که ۵ هزار هکتار آن متعلق به دولت و ۸۰۰ هکتار هم متعلق به منطقه ویژه است.

دکتر بهرام نیا در ادامه اظهار داشت: برای میزان باقیمانده، رایزنی‌ها صورت گرفته تا افرادی که سند مالکیت دارند با ایجاد کارگاه تجاری، تولیدی یا صنعتی در روند رونق منطقه آزاد مهران مشارکت داشته باشند.

وی افزود: هیچ بحثی برای خرید و فروش زمین در منطقه آزاد مهران در میان نیست.

 

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز