هر جا که بنام شهید سلیمانی نامگذاری شود برای مردم برکت است

۱۴۰۱/۰۲/۲۴ - ۱۰:۲۳:۳۷
کد خبر: ۱۳۲۸۶۲۹
هر جا که بنام شهید سلیمانی نامگذاری شود برای مردم برکت است
فرماندار شهرستان سیروان گفت: هرجا که بنام سردار دلها نامگذاری شود برای آحاد مختلف جامعه خیر و برکت است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا ایلام، علیرضا رئیسی در دیدار با قائم مقام قرارگاه مرکزی خادمان و یاوران قرآنی سردار سلیمانی که در محل فرمانداری سیروان برگزار شد، افزود:سردار شهید سپهبد "قاسم سلیمانی" سربازی فداکار و نمونه کامل انسانیت و مدافع حقوق مردم جهان بخصوص مردم ایران زمین بود که هیچگاه از ذهن مردم خارج نخواهد شد.

وی اظهار داشت:سردار شهید سلیمانی با انجام کارهای مؤثر توانست در دلهای مردم جا پیدا کند و فرد ساده زیست و سخت کوشی بود که هیچگاه به مسائل مادی و دنیوی امروزی توجه نکرد و تنها برای رضای خدا قدم برداشت که امروز همه اقشار مختلف جامعه به ایشان ارادت قلبی دارند.

رئیسی تصریح کرد: سردار سپهبد ” قاسم سلیمانی” مایه اقتدار و عزت جامعه اسلام و ایران است و نزد مردم محبوب بود که با شهادتش نه تنها حبیب آنها شد بلکه نام و آوازه آن بهتر از گذشته برای نسلهای آینده به یادگار خواهد ماند و نامش موجب عزت ایران و شجاعت و شهامتش قدرت و غیرت را در وجود مردم ایران زمین به حرکت در آورد.

فرماندار سیروان گفت: این شهرستان دارای 17 هزار جمعیت ثابت و در زمان های مختلف تا 45 هزار نفر شناور بوده و تنها منطقه ای  است که از لحاظ امکانات زیرساختی محروم می باشد که این قرارگاه می تواند در زمینه های مختلف به مردمان این دیار خدمات رسانی کند.

رئیسی افزود: این شهرستان بیش از 300 شهید و یکهزارو و 500 جانباز تقدیم نظام و آرمان های انقلاب کرده و می بایست در زمینه های مختلف به آن توجه ویژه شود.

رئیسی اظهار داشت: بیش از 2 هزار و 200 خانوار در مناطق شهری و روستایی تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند و این نشانه این است که عمق محرومیت در بالاست که انتظار می رود این قرارگاه به مردمان این خطه توجه ویژه ای داشته باشد.

وی تصریح کرد: این شهرستان در زمینه جذب توریسم و کشاورزی، دامپروری و غیره حرفی برای گفتن دارد که در صورت  کمک به آنها بیکاری نیز ریشه کن خواهد شد.

فرماندار سیروان خاطرنشان کرد: این شهرستان چندین پروژه نیمه تمام در همچون پروژه دشت های سیروان دست اقدام دارد که اعتبارات این منطقه جوابگوی آنها نیست که اگر این قرارگاه در تامین اعتبار کمک کند به یقین مشکلات چندین ساله برطرف می شود.

همچنین قائم مقام قرارگاه مرکزی خادمان و یاوران قرآنی سردار سلیمانی گفت:  این قرارگاه برای رفع محرومیت ها در کشور 21 کمیته در زمینه های مختلف تشکیل داده است.

سردار جواد خسروی افزود: این قرارگاه قصد دارد در همه استان های کشور قرارگاه های فرعی تشکیل دهد که در استان ایلام مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان بعنوان فرمانده این قرارگاه و با محوریت استاندار و در شهرستان ها با محوریت فرمانداران شروع به کار خواهند کرد.

وی اظهار داشت: این قرارگاه علاوه بر مشارکت در طرح ها به موضوعاتی همچون ساخت مدرسه ، درمانگاه،مسجد، مؤسسات قرآنی ، آزاد سازی زندانیان غیر عمد بسته های معیشتی،کمک به بیماران صعب العلاج و غیره کمک خواهد کرد.

قائم مقام قرارگاه مرکزی خادمان و یاوران قرآنی سردار سلیمانی تصریح کرد: این قرارگاه رسیدگی به امور محرومان با نگاه حاج قاسم را در دستور کار قرار داده است.

انتهای پیام

نظر شما