پیش بینی تردد پنج میلیون زائر از مهران در اربعین امسال

۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۱۶:۵۲:۴۵
کد خبر: ۱۳۳۰۷۵۵
پیش بینی تردد پنج میلیون زائر از مهران در اربعین  امسال
معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور و رییس ستاد اربعین گفت: در اربعین امسال پیش بینی می شود پنج میلیون زائر از مرز مهران به عتبات عالیات مشرف شوند

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، سردار مجید میراحمدی روز پنجشنبه به همراه معاون توسعه عمران شهری و روستایی وزارت کشور و استاندار ایلام در بازدید از زیرساخت های پایانه مرزی مهران افزود: تحول جدی در زیرساخت های مهران برای پذیرش این تعداد زائر باید ایجاد شود.

وی ادامه داد: طی ۲ سال گذشته تمامی اقدامات عمرانی متوقف شده که با اقدامات جهادی استاندار در تلاش هستیم عقب ماندگی را جبران کنیم.

معاون وزیر کشور گفت: در تلاش داریم تا قبل از اربعین امکانات و خدمات لازم را برای زائران ارائه کنیم تا دچار گرمازدگی نشوند.

سردار میراحمدی تاکید کرد: برای توسعه زیرساخت ها و تسهیل رفت و آمد زائران در مهران برای دومین بار است که به این استان سفر می کنیم که مشکلات را بررسی و احصا کنیم و برای آنها چاره اندیشی کنیم.

استاندار ایلام نیز در این بازدید در جمع خبرنگاران اظهار با قدردانی از ستاد اربعین کشور افزود: امروز ستاد اربعین کشور در مهران حضور پیدا کردند که تاکنون معاون امینتی انتظامی دو بار برای اربعین به ایلام سفر کردند که این سفرها نشانگر اهمیت موضوع اربعین است.

حسن بهرام نیا گفت: تاکنون برای ۳۰۰ هزار نفر آب تامین شده  که در این راستا ۳۰ میلیارد تومان اختصاص داده شد و مشکل آب و فاضلاب نیز حل شده است.

وی ادامه داد: تاکنون ۹۰ هزار مگاوات برق تولید شد که برای آن ۶۰ میلیارد تومان هزینه شده است

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز