جلسه هم اندیشی شورای شهر بابزرگان و اندیشمندان شهر سرابله برگزار شد

۱۴۰۱/۰۳/۰۳ - ۰۹:۴۰:۱۹
کد خبر: ۱۳۳۲۲۸۵
جلسه هم اندیشی شورای شهر بابزرگان و اندیشمندان شهر سرابله برگزار شد
جلسه ای شورای شهر سرابله درخصوص توسعه وعمران شهر با حضور معاون عمرانی فرماندارچرداول، بزرگان واندیشمندان در محل شورای اسلامی شهر سرابله برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا ایلام، رئیس شورای اسلامی شهر سرابله گفت: برنامه ریزی برای توسعه شهری نیازمند استفاده از نظرات بزرگان باتجربه و متخصصان و مشاوران توانمند در این زمینه است.

مهندس نقی فریادیان با اشاره به تدوین طرح چشم انداز سند توسعه شهر بیان داشت: شورای اسلامی شهر با دید کلان نگری برنامه هایش را پیش خواهد برد ودراین راستا باپیگیری های لازم درصدد هستیم با اجرای طرح جامع طرح توسعه سرابله اجرایی شود

وی به  مطالبات شهرداری از ادارات اشاره کرد وگفت: ادارت بدهکار سالهاست که طلب خود را پرداخت نکرده واین باعث مشکلات مالی برای شهرداری شد ه است وباید ادارات مربوطه بدهی خود را پرداخت نمایند

وی گفت : شورای ششم در شروع فعالیت خود بیش از ۶۰مصوبه از جمله خرید کارخانه سنگ شکن و اسفالت و همچنین اتمام پروژه های  اسفالت بلوار فاتحان میمک و تفاهم نامه با مالکین و پیگیری مطالبات شهرداری و برگزاری کمسیون ماده صد ودریافت ۵۰درصد از کمسیون ماده صد از جرایم  داشته است واکثریت مصوبات شورای شهر عملیاتی شده واجرای این مصوبات باعث توسعه وعمران شهر سرابله شده است.

 فریادیان درادامه گفت: شورای شهر پیگر ورودی و خروجی شهر سرابله  وهمچنین  خروحی  امام زاده قاسم به سمت بدر اباد و استاندارد سازی جاده بدرآباد به شباب می باشد  

 درادامه جلسه مهدیه، سخنگو  شورای اسلامی شهر، اظهار داشت: توجه معتمدین به مشکلات شهر و اهمیت دادن به آن، نشان از مسئولیت پذیر بودن آنها دارد و در این راستا از نظرات و پیشنهادات ارائه شده در جهت رشد و توسعه شهر استقبال خواهیم کرد.

خانم صید محمدی عضو شورا با اشاره به انتظارات مردم از شورای اسلامی شهر گفت: درحال حاضر فعالیت های عمرانی خوبی در شهر درشهر سرابله توسط شهرداری انجام می گیرد و این امر تنها با پیگیری و حمایت شورای اسلامی شهر از شهرداری میسر شده است .

حمید گل آبادی دیگر عضو شورا با اشاره تلاش شهرداری درخصوص اسفالت معابر ورودی های سرابله گفت: با حمایت شورا وپیگیری از طریق نمایندگان شورا وهمچنین تلاش جهادی شهردار سرابله کلیه ورودی های سرابله ساماندهی و وبا اتمام عملیات عمرانی واسفالت وساخت پل این ورودی ها که نقش مهمی درتوسعه وزیباسازی شهر دارند درروزهای آینده به بهره برداری خواهند رسید.

وی افزود: بایستی توجه به زیر ساخت ها  و درآمدزایی پایدار در دستور کار شورای اسلامی شهر و شهرداری قرار گیرد.

پریزاده شهردار سرابله دراین جلسه گفت: درخصوص همکاری مردم برای واگذاری زمین به مسکن ملی گفت:طی جلساتی که با مالکین املاک محدوده شهر سرابله داشته ایم مالکین در خصوص تفاهمنامه اولیه مبنی برواگذاری زمین برای ساخت مسکن ملی با شهرداری همکاری بسیار جدی وخوبی داشته اند.

وی افزود:شهرداری سرابله مراحل تفاهم اولیه را با مالکین به انجام رسانده ودر حال حاضر منتظر ونیازمند اقدام عمل راه وشهر سازی شهرستان واستان برای پیگیری وموافقت با این تفاهمنامه هستیم که انشالله درصورت انجام مراحل اجرای ان بصورت فوری شروع می شود.

شهردار سرابله در پایان با اشاره به اعتبارات محدود شهرداری خواستار جذب اعتبارات ملی برای اجرای پروژه های عمرانی شهر توسط شورای اسلامی شهر و شهرداری شد

در ادامه هر یک از معتمدین به ایراد نقطه نظرات خود پیرامون مسائل و مشکلات شهر پرداختند و خواستار توجه و پیگیری بیشتر این مسائل توسط شورای اسلامی شهر شدند.

در پایان اعضای شورای اسلامی شهر اظهار امیدواری کردند با برگزاری جلسات هم اندیشی و استفاده از نقطه نظرات ارائه شده بتوانیم در راستای رشد و توسعه شهر گام های موثرتری برداریم. 

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز