فرصت ۶ ماهه برای راه اندازی واحدهای تولیدی نیمه فعال ایلام

۱۴۰۱/۰۳/۱۷ - ۱۵:۱۵:۱۷
کد خبر: ۱۳۳۶۷۳۰
فرصت ۶ ماهه برای راه اندازی واحدهای تولیدی نیمه فعال ایلام
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی ایلام از راه اندازی خط تولید سه واحد به صورت صددرصد خبر داد و گفت: تعدادی از واحد‌ها نیز با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی در حال بازسازی هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا ایلام؛حاتمی  در خصوص تغییر کاربری و رفع موانع فرصت ۶ ماهه برای راه اندازی واحدهای تولیدی نیمه فعال و راکد ایلامواحد‌های تولیدی راکد و نیمه فعال در شهرک‌های صنعتی ایلام گفت:با پیگیری جدی مسئولان استانی، سه واحد تولیدی به صورت صددرصد در خط تولید قرار گرفت و تعدادی از واحد‌ها نیز با پیشرفت ۵۰ درصدی در حال احداث سوله هستند که تا پایان ماه آینده به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود:واحد‌هایی که به کمیته داوری ارجاع شده بودند احیاء شده و به آن‌ها فرصت ۶ ماهه داده شد تا نسبت به  احداث سوله و نصب ماشین آلات اقدام کنند.

مدیر شرکت شهرک‌های صنعتی در خصوص برخورد با صاحبان واحد‌هایی که تغییر کاربری داده اند گفت:تولیدات برخی از این واحد‌ها قدیمی بوده و بازار مصرف ندارند، لذا به آن‌ها پیشنهاد شده که در جهت تغییر نوع تولید و دریافت مجوز جدید اقدام کنند در غیر اینصورت به سرمایه گذاران جدید واگذار می‌شوند.

وی همچنین در خصوص هرگونه خدمات به واحد‌هایی که به خانه باغ تبدیل شده اند گفت:شرکت برق و شرکت گاز نسبت به قطع آب و گاز این واحد‌ها اقدام کرده و شرکت شهرک‌های صنعتی هم از هرگونه ارائه خدمات از جمله آب به این واحد‌ها امتناع خواهد کرد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز