استاندار ایلام: قانون مناطق جنگی در مناطق مشمول در ایلام اجرا می شود

۱۴۰۱/۰۳/۲۰ - ۱۲:۴۳:۳۰
کد خبر: ۱۳۳۷۸۵۹
استاندار ایلام: قانون مناطق جنگی در مناطق مشمول در ایلام اجرا می شود
استاندارایلام گفت: مجوزهای لازم مناطق جنگی از طریق ستاد کل نیروهای مسلح و سازمان برنامه و بودجه اخذ و دستورالعمل آن ابلاغ شده و بزودی اجرایی می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا ایلام، حسن بهرام نیا روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان آبدانان اظهار داشت: با هماهنگی های بعمل آمده با سازمان برنامه و بودجه و با اولویت خاص اعتبار مورد نیاز آن از مبادی ذیربط تامین شده و مدیران استان وظیفه دارند تا نسبت به صدور احکام کارکنان سازمان های مربوطه اقدام لازم بعمل آورند.

وی با تجلیل از نقش ماندگار و فداکارانه مردم شهرستان های آبدانان، دره شهر و بدره در دوران دفاع مقدس تاکید کرد: مردم این مناطق با جان ، مال و فرزندان خود از انقلاب اسلامی پاسداری کردند و در این راه آسیب دیدند و استفاده از مزایای مناطق جنگی حق مسلم و مطالبه جدی آنان است.

استاندار ایلام یادآور شد: دولت کار و کرامت نیز در کمال صداقت آنرا تقدیم مردم کرده و لذا همه متولیان اجرایی نیز مکلف اند با روی باز مفاد بخشنامه را بدرستی اجرا کنند تا کارکنان دولت از مزایای آن استفاده کنند

انتهای پیام

نظر شما
نظرات
نادر
|
-
|
۱۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
0
0
با سلام و درود بر مدافعان واقعی دفاع مقدس
ایل غیور خزل ، مردمانی که در اولین روزهای دفاع مقدس ، زنان مرد خانه بوده و مردان همه در دفاع از خاک میهن اسلامی.مردمی که به صورت خودجوش با استفاده از اسلحه ساچمه ای ،شکاری مردانه در مقابل بعثی‌ها ایستاده و حماسه میمک را آفریدند. حال مورد بی توجهی مسئولین قرار گرفته و شهرستان های سیروان ، چرداول و هلیلان از حق مناطق جنگی محروم اند . در حالیکه تمامی شهرهای دورتر از ما با نوار مرزی در شهرستان های حمیل ، اسلام آباد غرب و کرمانشاه و..... از این امتیاز برخوردار اند.
این مثلث ایمن چگونه به وجود آمده است ؟
بعثی‌ها چگونه منطقه ما را نادیده گرفته و با شهرستان های پشت سر ما به جنگ پرداخته اند؟
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز