تقدیر رییس سازمان سینمایی کشور از تلاش های جهادی استاندار ایلام

۱۴۰۱/۰۴/۰۱ - ۰۹:۱۲:۱۸
کد خبر: ۱۳۴۲۲۴۹
تقدیر رییس سازمان سینمایی کشور از تلاش های جهادی استاندار ایلام
معاون وزیر و رییس سازمان سینمایی کشور ضمن تقدیر از استاندار گفت: استاندار ایلام با روحیه جهادی پیگیر مطالبات استان در حوزه سینما و فرهنگ هستند.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا ایلام، محمد خزاعی روز سه شنبه در نشست هم اندیشی دستگاه های فرهنگی با حضور استاندار ایلام، ضمن تقدیر از حمایت ها و تلاش های نماینده عالی دولت در استان در حوزه فرهنگ و ارشاد گفت: استاندار ایلام با روحیه جهادی و انقلابی پیگیر مسائل استان هستند و مطالبات استان را در حوزه سینما و فرهنگ را با جدیت پیگیری می کنند.

وی در ادامه از تجهیز ۵۰ درصد امکانات آمفی تئاتر شهرستان های دهلران، دره شهر و ملکشاهی توسط سازمان سینمایی کشور خبر داد و گفت: هدف از سفرهای استانی شناسایی مشکلات حوزه سینمایی است که ما در این راستا تمامی تلاش خود را برای رفع مشکلات استان ایلام بکار خواهیم گرفت.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان سینمایی کشور با اشاره به ظرفیت بالای  نیروهای انسانی استان ایلام در حوزه سینمایی کشور گفت: امکان برگزاری جشنواره های فیلم و عکس و جشنواره  منطقه ای سال بعد در استان ایلام وجود دارد اما زیرساخت این استان نیز باید تا آن زمان آماده شود.

خزاعی در ادامه به درخواست استاندار ایلام در ارتباط با مشارکت در اجرای برنامه های حوزه فرهنگ و ارشاد استان پاسخ مثبت داد و گفت: سازمان سینمایی کشور آمادگی دارد برای تولید یک فیلم فاخر سینمایی، تولید ۱۰  فیلم کوتاه، ایجاد دفتر انجمن سینمایی جوان با استانداری ایلام مشارکت کند.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز