استاندار ایلام: ملاک ارزیابی مدیران جذب اعتبارات ملی برای استان است

۱۴۰۱/۰۴/۰۲ - ۱۲:۳۲:۰۹
کد خبر: ۱۳۴۲۷۵۸
استاندار ایلام: ملاک ارزیابی مدیران جذب اعتبارات ملی برای استان است
استاندارایلام گفت:مهم ترین ملاک ارزیابی مدیران سهم آورده آنان از وزارتخانه است وتوان مدیران به میزان برّندگی آنان در جذب اعتبارات ملی بستگی دارد

‍ به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا ایلام؛حسن بهرام‌نیا روز پنجشنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان که با حضور اعضای فراکسیون زنان مجلس به همراه دکتر فلاحی نماینده استان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، ضمن تبریک هفته قوه قضاییه از حضور اعضای این فراکسیون در استان تقدیر کرد و گفت: فراکسیون بانوان یک فراکسیون فعال و اثر بخش است که این حضور بطور قطع مایه خیر و برکت برای استان خواهد شد.

وی با اشاره به سهم مدیریتی بانوان در استان، گفت: مدیرکل کتابخانه ها، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اداره کل استاندارد، تعدادی از معاونین مدیران کل و ۱۸ نفر در سطح مدیر و معاون در استانداری ایلام از قشر بانوان هستند.

استاندار ایلام در ادامه خواستار کمک نمایندگان مجلس در افزایش سهم اعتبارات تملک دارایی استان در سال ۱۴۰۲ شد و گفت: امروز نقش و جایگاه مجلس شورای‌ اسلامی در همراهی با دولت در اجرای سیاست های مهم پیش رو بسیار مهم و حائز اهمیت است.

وی در ادامه با اشاره به غیبت چند مدیر دستگاه در نشست شورای برنامه ریزی، خواستار حضور بالاترین مقام هر دستگاه در نشست های مهم استان شد و هشدار داد: مدیران استان بایست شخصا در جلسات حضور یابند و بدون هماهنگی با استانداری از استان خارج نشوند.

دکتر بهرام نیا در ادامه مهم ترین ملاک ارزیابی مدیران را سهم آورده آنان از وزارتخانه عنوان کرد و گفت: توان مدیران به میزان برندگی آنان در جذب اعتبارات ملی بستگی دارد.

وی حداکثر سهم اعتبارت تملک دارایی استانها را ۱۵ درصد در استان و ۸۵ درصد بصورت متمرکز در مرکز اعلام کرد و گفت: تمامی مدیران باید سهم خود را از ۸۵ درصد وزارتخانه دریافت کنند.

نماینده عالی دولت در استان در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به سفر روز گذشته به شهرستان ملکشاهی گفت: در دیدار با مردم روستای پیرمحمد اعلام شد که دو مصوبه سفر شهرستانی متعلق به این روستا شامل برق رسانی به پاسگاه روستای و آسفالت و جدول گذاری بلوار روستا با اعتبار ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان پس از حدود یک ماه از گذشت مصوبات اجرایی شد که در این راستا از مدیرکل بنیاد مسکن استان تقدیر می شود.

وی در  پایان از فرمانداران خواست که ۵ درصد از اعتبارات تملک دارایی شهرستانها را به تعمیر و تجهیز ساختمان های پاسگاه ها اختصاص دهند‌ و اضافه کرد: همچنین لازم است فرمانداران محترم در جهت ایجاد و همراهی با حوزه های علمیه خواهران و برداران در شهرستان اهتمام لازم را داشته باشند.

گفتنی است در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان اعضای فراکسیون زنان مجلس متشکل از فاطمه قاسم‌پور رئیس فراکسیون زنان و خانواده و عضو کمیسیون اجتماعی، فاطمه رحمانی نایب رئیس فراکسیون زنان و عضو کمیسیون اجتماعی، دکتر زهرا شیخی نماینده فراکسیون دیپلماسی سلامت و دکتر شیوا قاسمی‌پور عضو فراکسیون زنان و عضو کمیسیون فرهنگ و دانشگاه به همراه دکتر فلاحی نماینده استان در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز