استاندار ایلام: عفاف و حجاب سدی مستحکم در مقابل آسیب‌های اجتماعی است

۱۴۰۱/۰۴/۱۴ - ۱۴:۲۹:۲۲
کد خبر: ۱۳۴۷۴۷۱
استاندار ایلام: عفاف و حجاب سدی مستحکم در مقابل آسیب‌های اجتماعی است
استاندار ایلام با اشاره به اینکه عفاف و حجاب سدی مستحکم در مقابل آسیب‌های اجتماعی است،گفت:فرهنگ سازی عفاف و حجاب در جامعه یک ضرورت است و تولید کنندگان لباس اسلامی مورد حمایت قرار می‌گیرند

به گزارش خبرگزاری برنا ایلام، حسن بهرام نیا در نشست قرارگاه عفاف و حجاب استان با تاکید بر فرهنگ‌سازی و نهادینه شدن موضوع عفاف و حجاب افزود: عفاف و حجاب سد مستحکمی است که از آحاد جامعه به ویژه نهاد خانواده در برابر انواع آسیب ها محافظت می کند.

وی اظهار داشت: هماهنگی، هم افزایی و همفکری دستگاه های اجرایی، دانشگاه ها و دستگاه های  حاکمیتی نقش بسزایی در تحقق اهداف قرارگاه عفاف و حجاب دارد.

استاندار ایلام در ادامه با بیان اینکه گسترش عفاف و حجاب نیازمند فرهنگ سازی، گفتمان سازی و اعتماد سازی است،تصریح کرد: ضرورت دارد دستگاه های اجرایی تکالیف خود را به درستی انجام داده و مشارکت لازم را داشته باشند تا شاهد وضعیت مناسب و مطلوبی در این حوزه باشیم..

بهرام نیا با اشاره به اینکه مدیریت اسلامی و مدیر اسلامی باید از یکسری صلاحیت ها و شایستگی ها برخوردار باشد، گفت: یکی از صلاحیت های مدیران داشتن ظاهر اسلامی است و باید حداقل ها در این حوزه رعایت شود.

استاندار ایلام استفاده از خلاقیت هنرمندان برای طراحی لباس و مد اسلامی را کارساز دانست و از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خواست در این زمینه ورود کند و از طرح های پیشنهادی حمایت نماید.

استاندار ایلام در پایان یادآور شد: کسانی که بخواهند در زمینه تولید پوشاک اسلامی مشارکت کنند، مورد حمایت قرار می گیرند تا در مرحله بعد با اعطای کمک مالی به تولیدکنندگان، پوشاک اسلامی با قیمت نازل تری وارد عرصه بازار شود.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز