تولید روزانه پنج تن فنر در کارخانه فنر خودرو ایلام

۱۴۰۱/۰۴/۱۶ - ۱۴:۰۳:۱۴
کد خبر: ۱۳۴۸۴۳۰
تولید روزانه پنج تن فنر در کارخانه فنر خودرو ایلام
کارخانه فنر خودرو ایلام با تولید روزانه پنج تن فنر ، جزو پنج کارخانه فنر خودرو در کشور است

به گزارش خبرنگار اقتصادی برنا ایلام؛مدیر کارخانه فنر خودرو ایلام با بیان اینکه هم اکنون ۸۰ نفر بطور مستقیم و غیر مستقیم تولید روزانه پنج تن فنر در کارخانه فنر خودرو ایلامدر کارخانه فنر خودرو ایلام مشغول به کار هستند اظهار داشت: با حمایت‌های مسئولان بویژه اعطای تسهیلات خط تولید کارخانه را افزایش می‌دهیم و اشتغالزایی مستقیم و غیرمستقیم را به ۲۰۰ نفر خواهیم رساند.

مرسلوند بازار فروش این کارخانه را داخل کشور بویژه ارومیه اعلام کرد و یادآور شد: امروز ده تن فنر خودرو به ارومیه صادر کردیم که پس از نصب بر روی تریلر به روسیه صادر می‌شوند.

مدیر کارخانه فنر خودرو ایلام از رایزنی‌های اخیر با کشور‌های خلیج فارس خبر داد و عنوان کرد: در شش ماهه اول سالجاری شاهد صادرات فنر خودرو ایلام به این کشور‌ها خواهیم بود.

وی عنوان کرد: در صورت دریافت تسهیلات مورد نظر این کارخانه می تواند با فعالیت در دو شیفت، یک خط تولید نیز به خط تولید های این کارخانه اضافه کند.

کارخانه تولید فنر شهرک شهید کشوری ایلام در زمره ۵ کارخانه فعال کشور به شمار می‌رود که روزانه بالغ بر ۱۰ تن محصول، تولید و علاوه بر تامین نیاز بازار‌های داخلی محصولات خود را به مقصد روسیه نیز صادر می کند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز