حضور استاندار ایلام در نشست ستاد مرکزی اربعین کشور

۱۴۰۱/۰۵/۰۴ - ۱۰:۲۰:۳۸
کد خبر: ۱۳۵۵۶۶۳
حضور استاندار ایلام در نشست ستاد مرکزی اربعین کشور
استاندار ایلام در نشست ستاد مرکزی اربعین کشور خواستار عمل به تعهدات ایجاد شده برای وزارتخانه ها، نهادها و ارگان های ذی ربط تا قبل از اربعین در استان شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، دکتر حسن بهرام‌نیا در ادامه پیگیری خواسته ها و مطالبات استان روز سه‌شنبه ۴ مرداد ۱۴۰۱ در نشست ستاد مرکزی اربعین کشور که به ریاست دکتر وحیدی وزیر کشور و با حضور اعضا در وزارت کشور برگزار شد، حضور یافت و مسائل و مشکلات حوزه اربعین را پیگیری نمود.

استاندار ایلام در این نشست ابتدا گزارشی از روند کار در حوزه اربعین در موضوعات مختلف از جمله پایش و رصد مداوم طرح ها و پروژه ها، پیشرفت پروژه ها، وضعیت زیرساخت‌ها، کمیت و کیفیت امکانات، مسائل، مشکلات و نیازهای پیش رو ارائه داد و خواستار عمل به تعهدات ایجاد شده برای وزارتخانه ها، نهادها و ارگان های ذی ربط تا قبل از اربعین در استان شد.

دکتر بهرام نیا در این نشست با اشاره به رصد و پایش به لحظه امور مربوط به اربعین در استان خواستار اتمام طرح ها و پروژه های نیمه تمام در این حوزه شد و گفت: از آنجا که ایلام به جهت پوشش قابل توجه (بیش از ۶۵ درصد) تردد زوار اربعین را بعهده دارد امروز اولویت اصلی و نخست استان به این موضوع مهم اختصاص یافته است و در این مسیر نیازمند ورود میدانی دستگاه های ملی، وزارتخانه ها، نهادها، ارگان ها، استان های معین و ... در عمل به تعهدات خود در استان هستیم.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز