پرداخت ۲۸۰ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۸ در استان ایلام

۱۴۰۱/۰۵/۰۷ - ۰۹:۵۴:۳۳
کد خبر: ۱۳۵۷۰۷۳
پرداخت ۲۸۰ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۸ در استان ایلام
سرپرست اداره کل امور اقتصاد و دارایی استان ایلام با اشاره به تحقق ۲۴۰ میلیارد تومان از درآمد‌های استان ایلام در سال جاری گفت: تاکنون ۲۸۰ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۸ در استان پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا ایلام، رشنوادی در جلسه با مدیرکل دیوان محاسبات استان ایلام و ذیحسابان دستگاه‌های پرداخت ۲۸۰ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۸ در استان ایلاماجرایی استان اظهار داشت: ذیحسابان دستگاه‌های اجرایی در کنار دیوان محاسبات با رصد امورات مالی برای اجرای نظم و انضباط مالی و افزایش شفافیت اطلاعات مالی دستگاه‌ها تلاش می‌کنند.

 

وی با اشاره به اینکه ۶۵ ذیحساب در دستگاه‌های اجرایی استان فعالیت دارند، افزود: یکی از تکالیف امور اقتصادی و دارایی بحث مولد سازی داریی‌های دولت با استفاده از شناسایی اموال و املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی است که در این زمینه سال گذشته طی فروش ۶ فقره املاک مازاد بیش از ۱۸ میلیارد تومان مولدسازی شده است.

 

سرپرست امور اقتصادی و دارایی ایلام اضافه کرد: در بحث سند تک برگ دستگاه‌های اجرایی استان تاکنون چهار هزار فقره سند تک برگ صادر شده است.

 

رشنوادی اعلام کرد: در سال جاری ۷۲۸ میلیارد تومان درآمد برای استان پیش بینی شده که تاکنون ۲۴۰ میلیارد تومان از آن وصول و محقق شده است.

 

وی همچنین بیان کرد: صدور ۴۵۱ میلیارد تومان اسناد خزانه اسلامی، تهاتر ۵۴ میلیارد تومان اعتبار با امور مالیاتی و بانک‌های استان، فعال شدن ۶۶۵ حساب متمرکز برای دستگاه‌های اجرایی استان از دیگر اقدامات و فعالیت‌های امور اقتصادی و دارایی‌استان طی سال گذشته بوده است.

 

رشنوادی مطرح کرد: ۹۳ میلیارد تومان بودجه اربعین در سال گذشته به استان ایلام اختصاص یافته که تاکنون ۷۶ میلیارد تومان این اعتبار جذب شده است و مابقی اعتبار تا دو ماه آینده جذب می‌شود.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز