شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نقش مهمی در برگزاری مراسمات مذهبی به عهده دارد

۱۴۰۱/۰۵/۰۸ - ۱۰:۲۸:۰۱
کد خبر: ۱۳۵۷۴۸۴
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نقش مهمی در برگزاری مراسمات مذهبی به عهده دارد
استاندار ایلام گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی علاوه بر تقویت فرهنگ اسلامی و مقابله با هجمه های فرهنگی، مدیریت و ساماندهی بخش اعظمی از عزاداری های ماه محرم و بزرگداشت مناسبت های ملی و مذهبی را بر عهده دارد

به گزارش خبرگزاری برنا ایلام، دکتر حسن بهرام نیا روز شنبه  در دیدار با رئیس و کارکنان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام، ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام محرم و درگذشت نابهنگام پرفسور عادل آذر چهره ماندگار کشور، با عنوان این مطلب که برای تقویت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از تمامی ظرفیت‌های استان بهره خواهیم گرفت‌، اضافه کرد: در این راستا به فرمانداران و دستگاه های اجرایی نیز تاکید می شود که برای حمایت و هماهنگی بیشتر با این شورا اهتمام جدی داشته باشند.

وی در ادامه گفت: مدیران این شورا در سراسر کشور در راستای اعتلای فرهنگ، مذهب و دین اسلام و مقاوم کردن اعتقادات مردم از زمان تاسیس تاکنون تلاش ویژه ای داشته اند.

استاندار ایلام در ادامه بر رسالت خطیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تاکید کرد و گفت: تبلیغات اسلامی در ایران دارای چارچوب  و برگرفته های آموزهای دینی و نجات بخش انسان ها در دنیا و آخرت است.

وی عملکرد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام را رضایت بخش عنوان کرد و گفت: این شورا در سال ۵۹ به فرمان حضرت امام ( ره ) تاسیس شده و تاکنون در استان عملکرد بسیار خوب و رضایت بخشی داشته است.

دکتر بهرام نیا تاکید کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی علاوه بر تقویت فرهنگ اسلامی و مقابله با هجمه های فرهنگی، مدیریت و ساماندهی بخش اعظمی از عزاداری های ماه محرم و بزرگداشت مناسبت های ملی و مذهبی را بر عهده دارد.

وی با اشاره به سخنان حضرت امام خمینی ( ره ) در خصوص تبلیغات اسلامی، گفت: تبلیغات اسلامی یک امر مهم و در راس امور است، تبلیغات اسلامی یکی از امور مهم است که بر دوش مسئولان نظام است که باید با این تبلیعات، اسلام را معرفی کنند.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) در خصوص ایجاد شورای تبلیغات اسلامی گفت: ایجاد این شورا بحق، بجا و بهنگام بود

 شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در ۱۲ مرداد ۱۳۵۹ با موافقت حضرت امام خمینی (ره) برای هماهنگی تبلیغات در نظام اسلامی تأسیس شد.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز