سفر وزیر کشور به شهرستان مهران

۱۴۰۱/۰۵/۱۸ - ۱۵:۴۱:۳۷
کد خبر: ۱۳۶۱۷۸۷
سفر وزیر کشور به شهرستان مهران
وزیر کشور ظهر امروز به منظور بازدید از پایانه مزی مهران و آخرین وضعیت زیرساخت های اربعین حسینی وارد این شهرستان مرزی شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا از ایلام، احمد وحیدی دقایقی پیش به منظور بازدید از پایانه مرزی مهران و آخرین وضعیت زیرساخت های اربعین حسینی در مرز مهران و استان ایلام به این استان سفر کرد.

حضور در نشست ستاد اربعین از دیگر برنامه های وزیر کشور در سفر به مهران است.

بر اساس این گزارش در همین راستا استاندار ایلام رییس ستاد اربعین استان ایلام آخرین اقدامات انجام شده در اربعین و نیازمندی های این حوزه را برای وزیر کشور تشریح کرد.

مرز بین‌المللی مهران یکی از مهم ترین کانون های اصلی و مهم تردد زوار عتبات عالیات و اربعین حسینی است و پیش بینی می شود که در اربعین حسینی سال جاری بیش از ۶۵ درصد زوار اربعین حسینی از طریق این مرز بین المللی تردد کنند.

با توجه به فروکش کردن شرایط کرونایی در کشور و عشق و ارادت مردم ایران اسلامی و سایر کشورهای مسلمان جهان برای شرکت در کنگره بزرگ اربعین حسینی پس از ۲ سال، به طور قطع در اربعین ۱۴۰۱ شاهد حضور گسترده تردد زوار در مرز مهران خواهیم بود.

در این راستا و از آنجا که اربعین امسال در فصل گرم سال برگزار می شود، ایجاد زیرساخت‌های متناسب از جمله ایجاد سایه بان، تامین آب شرب، وسایل خنک کننده، تسهیل در تردد زوار و پیش بینی وسایل حمل و نقل زوار از مهم ترین موضوعاتی بوده که در دستور کار استاندار ایلام و اعضای ستاد قرار گرفته است تا زوار بتوانند در این شرایط سفر راحتی را داشته باشند.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز