استاندار ایلام : دستگاه‌های اجرایی در هفته دولت عملکرد‌های خود را ارایه دهند

۱۴۰۱/۰۵/۲۱ - ۱۴:۳۲:۵۹
کد خبر: ۱۳۶۲۸۲۴
استاندار ایلام : دستگاه‌های اجرایی در هفته دولت عملکرد‌های خود را ارایه دهند
استاندار ایلام با اشاره به درپیش رو بودن هفته دولت و تاکید بر ارایه عملکرد‌های دستگاه‌های اجرایی جهت تنویر افکار عمومی گفت: در هفته دولت عملکرد دولتمردان در یک سال تشریح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا ایلام؛ حسن بهرام نیا در نشست ستاد گرامیداشت برنامه های هفته دولت افزود: وظیفه دستگاه‌های اجرایی در هفته دولت عملکرد‌های خود را ارایه دهندکارگزاران دولت این است که اقدامات انجام شده را از طریق رسانه‌ها منعکس کنند، اما کلنگ زنی بدون ثمر و زیادی روی ممنوع است.

وی با عنوان این مطلب که خیلی از معاندین تلاش دارند که اقدامات دولت انعکاس داده نشود و یا کمرنگ شود، اضافه کرد: این مهم وظیفه مدیران و رسانه‌ها در انعکاس عملکرد دولت دو چندان می‌کند.

بهرام نیا یادآور شد: دستگاه‌های ملی و حاکمیتی نظیر صدا و سیما باید پمپاژ امید در جامعه باشند و عملکرد‌های دولت و نظام را بصورت دیداری و شنیداری منعکس کنند.

استاندار ایلام ادامه داد: دستگاههای اجرایی باید  از تمامی امکانات و خدمات برای کمک به دولت و نظام استفاده کنند و اقدامات و عملکرد خود را در قالب نصب بنر در محل های پرتردد شهر در معرض دید شهروندان قرار دهند. 

بهرام نیا با بیان اینکه انصاف در بیان واقعیت‌ها بسیار مهم است و جهاد تبیین رسانه و صدا و سیما این است که واقیعت را به اطلاع مردم برسانیم، گفت: ادارات کل عملکرد‌های خود را در قالب بنر در سطح شهر نصب کنند و از ظرفیت خبرگزاری‌ها و فضای مجازی و مطبوعات در انعکاس عملکرد‌ها به نحوه احسن استفاده کنند.

وی خواستار شد ائمه جمعه در شهرستان عملکرد دولت و نظام را تشریح کنند و فرمانداران در شهرستان‌ها نیز برای انعکاس اقدامات دولت در استان اهتمام جدی باشند.

استاندار ایلام در ادامه این نشست با اشاره به گردهمایی بزرگ اربعین یادآور شد: اربعین امسال مردمی و محور کار مردم است و ماندگاری نهضت عاشورا و محرم مردمی بودن است.

وی تاکید کرد: استانداری ایلام، ستاد اجرایی مردمی اربعین در استان است و در قالب مشارکت‌های مردمی و سایر کمیته مردمی، مردم می‌توانند نظر و پیشنهاد بدهند و مشارکت کنند

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز