دیدار مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی با فرماندار شهرستان مهران

۱۴۰۱/۰۵/۲۱ - ۲۱:۴۸:۳۹
کد خبر: ۱۳۶۲۹۱۹
دیدار مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی با فرماندار شهرستان مهران
ظهر امروز استاد آقا مدیرعامل بنیاد کرامت درخصوص خدمات رسانی به زوار اربعین با فرماندار مهران دیدار و گفتگو کرد

به گزارش برنا ایلام؛در این دیدار شفیعی گفت:اربعین امسال به دلیل وجود گرمای هوا متفاوت تر از هر سال می باشد و با توجه به برداشته شدن ویزا قطعا جمعیت بیشتر خواهد شد 

وی افزود:از ابتدای سال  دکتر بهرام نیا استاندار محترم  به صورت جدی و تمام وقت به دنبال ایجادزیرساخت های اربعین از جمله راه،آب،برق،سایه بان،آبسردکن و...بوده است و امیدواریم که بتوانیم میزبان خوبی برای زوار آقا اباعبدالله الحسین(ع) باشیم.

فرماندار مهران به نیازمندهای شهرستان با توجه به فصل گرما اشاره کرد و گفت:در ایام اربعین حداقل دمای مهران ۴۶درجه خواهد بود و قطعا مساجد،مدارس،و استراحتگاه ها نیازمند کولرهای گازی،آب معدنی سرد،سایبان در مسیر و....می باشند و در حوزه بهداشت و درمان هم میطلبد وزارت بهداشت به صورت جدی پای کار باشند.

در ادامه استاد آقا مدیر عامل بنیاد کرامت رضوی،از آمادگی کامل آستان قدس رضوی در ایام اربعین خبر داد وگفت:ما آمادگی کامل برای خدمت رسانی به زوار در ایام اربعین داریم و در مجموع ۶۰۰هزار وعده غذایی تعهد داده ایم.

وی در ادامه افزود:با توجه به اینکه تا به امروز از مجموع یک میلیون و دویست هزار نفر ثبت نامی در سامانه سماح بیش از ۶۰درصد مرز مهران را انتخاب کرده اند و ما برای هر نفر پنج بطری آب۵۰۰سی سی را در نظر گرفته ایم که پنجاه میلیون آب در مجموع در این ایام نیاز است‌.

استاد اقا در ادامه به مواردی چون استقرار اتوبوس اورژانس،کارخانه یخ سازی،دارو رایگان، اشاره کرد و گفت: در این ایام  در مهران برای زوار خدمات زیادی  در نظر گرفته ایم وآماده هرگونه همکاری باستاد اربعین هستیم.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز