استاندار ایلام: هیچ بهانه ای برای عدم خدمت‌رسانی مطلوب به زوار اربعین پذیرفتنی نیست

۱۴۰۱/۰۵/۲۲ - ۱۳:۵۶:۲۴
کد خبر: ۱۳۶۳۲۲۱
استاندار ایلام: هیچ بهانه ای برای عدم خدمت‌رسانی مطلوب به زوار اربعین پذیرفتنی نیست
استاندار ایلام گفت: شعار دولت سیزدهم در خدمتگزاری به مردم بایست نصب العین همه مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد و هیچ عذر و بهانه ای برای خدمت رسانی مطلوب به زوار اربعین پذیرفتنی نیست.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا ایلام، دکتر حسن بهرام نیا در جریان سفر به شهرستان چرداول و بازدید از زیرساخت های اربعین در مسیر حمیل به ایلام به زیارت امام زاده جعفر شهر شباب رفت و در این مکان مقدس و در جمع مردم این شهر گفت: خدمت به زوار اربعین حسینی علیه‌السلام از مهمترین اولویت‌های دولت سیزدهم در استان است.

وی در ادامه خواستار پای کار بودن شبانه روزی همه دستگاه‌های ذیربط شود تاکید کرد: در این راستا هیچگونه عذر و بهانه ای در خدمت‌رسانی به زوار اربعین حسینی علیه‌السلام پذیرفتنی نیست.

استاندار ایلام با عنوان این مطلب که شعار دولت سیزدهم در خدمتگزاری به مردم بایست نصب العین همه مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد، افزود: نگاه دولت به مردم نگاه مردم‌سالاری دینی و توجه به رفاه و آسایش مردم است و در این زمینه کاری که در آن رضای خدا نباشد باطل و مردود است.

دکتر بهرام‌نیا در ادامه به بعد فرهنگی سیاسی راهپیمایی اربعین حسینی علیه‌السلام اشاره کرد و گفت: با توجه به فضای حاکم در جامعه و فضای بین المللی انتظار می‌رود همه‌ی مدیران و دست اندکاران ستاد اربعین با همفکری و همراهی، اربعینی باشکوه و درخور تحسین مردم استان ایلام برگزار نمایند.

انتهای پیام/

 

نظر شما