آیین گرامیداشت روز خبرنگار با حضور شهردار و شورای شهر سرابله برگزار شد

۱۴۰۱/۰۵/۲۵ - ۱۲:۱۲:۱۲
کد خبر: ۱۳۶۴۶۲۳
آیین گرامیداشت روز خبرنگار با حضور شهردار و شورای شهر سرابله برگزار شد
آیین گرامیداشت سالروز شهادت صارمی و روزخبرنگار با تجلیل از خبرنگاران شهرستان چرداول توسط شورای اسلامی شهر و شهرداری سرابله برگزار شد

به گزارش خبرگزاری برنا ایلام، شهردار سرابله در آیین بزرگداشت روز خبرنگار که با حضور خبرنگاران و اعضای شورای شهر سرابله برگزار شد، با تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: باید از رسانه ها برای معرفی و توانمندسازی ظرفیت های شهرسرابله بهره بگیریم.

وی افزود: اطلاع رسانی دقیق و صحیح، تاثیر بر افکارعمومی و شهروندان و اعتمادسازی بین مردم و مسوولین از وظایف اصلی رسانه ها است.

شهردار سرابله تصریح کرد: اتحاد و وحدت لازمه هر موفقیتی در جامعه است. رسانه با در کنار مسوولان قرار کرفتن می توانند موفقیت روز افزون و توسعه را برای شهر رقم بزنند.

وی گفت: در طول فعالیت شورای ششم ضمن تعامل وهمکاری با اعضای شورای شهردر یکسال اخیر اقدامات خوبی در خدمات رسانی به شهروندان سرابله ای انجام شده است

وی خدمات شهرداری در طول یکسال گذشته ازجمله آسفالت بلوار فاتحان میمک با اعتبار ۷ میلیارد تومان،احداث پارکینگ ماشین آلات سنگین، احداث پل محدوده اداره راه،ساماندهی صنوف آلاینده،کاشت درختان مثمر در نقاط مختلف شهر ،افزایش فضای سبز،افزایش روشنایی بلوارهای شهر،مختومه نمودن بسیاری از پرونده های حقوقی و پارک وشهربازی جنب دریاچه برشمرد وگفت: برنامه های خوبی برای توسعه شهرسرابله دردست اقدام است که باهمکاری مردم وحمایت شورا درآینده محقق خواهد شد.

درپایان این مراسم شهردار وشورا از خبرنگاران تجلیل نمودند

انتهای پیام

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز