قدردانی وزیر کشور از عملکرد استاندار و ستاد اربعین استان

۱۴۰۱/۰۶/۲۶ - ۰۸:۲۹:۴۹
کد خبر: ۱۳۷۸۲۱۵
قدردانی وزیر کشور از عملکرد استاندار و ستاد اربعین استان
وزیر کشور: از زحمات خوب استاندار ایلام و مجموعه ستاد اربعین استان تشکر می کنم

به گزارش خبرگزاری برنا ایلام، دکتر احمد وحیدی روز شنبه ۲۶ شهریور در نشست ستاد اربعین استان در شهرستان مهران افزود: پذیرایی از زوار در پایانه مرزی مهران تا  ۲۸ صفر ادامه دارد و مواکب تا این تاریخ با تمامی ظرفیت فعالیت خواهند داشت و ناوگان حمل و نقل جاده ای نیز همچنان پای کار هستند.

وی با قدردانی از رئیس ستاد اربعین استان و همه دستگاه های اجرایی و وزارتخانه های دخیل در این کنگره عظیم گفت: خوشبختانه تاکنون مشکلی خاصی در اربعین نداشتیم که این مهم نتیجه کار جمعی و تلاش شبانه روزی استاندار ایلام و مجموعه های دخیل در این کنگره عظیم است.

وزیر کشور با اشاره به وقوع تصادفات در ۳۰ کیلومتری شهرها، گفت: کسانی که با ماشین شخصی به مهران آمدند حتما پس از طی یک مسافت، استراحت کنند و بعد دوباره حرکت کنند.

وی اضافه کرد: باید برای کاهش  تصادفات جاده ای فکری بشود و در رسانه ها اعلام شود که رانندگان و زوار که با ماشین شخصی آمده باید استراحت کافی داشته باشند.

دکتر وحیدی نقش رسانه ها و صدا سیما را  در کنگره اربعین را بی بدیل دانست و گفت: صدا و سیما و رسانه ها همچون گذشته نقش خود را بخوبی ایفا کردند که در این راستا از آنان قدردانی می کنم.

وی ادامه داد: کار ها و اقدامات بسیار ارزشمندی در اربعین امسال انجام شد و مواکب با بیشترین ظرفیت پای کار بودند و همه دستگاه نظامی و انتظامی و امنیتی و مرزبانی نیز بیشترین تلاش را داشتند.

وزیر کشور در پایان گفت: از تمامی وزارتخانه به ویژه وزیر نیرو که در تامین برق و آب در اربعین کمک کردند و وزارت راه که در بهسازی و ایجاد زیرساخت‌ها بسیار خوب عمل کردند قدردانی می کنم.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز