مراسم تجلیل از سمن های اداره ورزش و جوانان استان ایلام برگزار شد

۱۴۰۱/۰۶/۲۹ - ۱۳:۲۹:۳۳
کد خبر: ۱۳۷۹۳۹۳
مراسم تجلیل از سمن های اداره ورزش و جوانان استان ایلام برگزار شد
مدیرکل ورزش و جوانان استان در مراسم تجلیل از سازمان های مردم نهاد برتر استان گفت: سمن های فعال حوزه جوانان در استان در عرصه آموزش، فرهنگ سازی، و کاهش آسیب های اجتماعی نقش موثری ایفا کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام ؛ مراسم تجلیل از سازمان های مردم نهاد برتر استان در حوزه مشارکت های اجتماعی  با حضور شهاب شهبازی مدیرکل ورزش و جوانان استان؛تردست معاون جوانان  و دبیران سازمان های مردم برتر استان در سالن جلسات معاونت جوانان برگزارشد.

شهبازی مدیرکل ورزش و جوانان استان در این مراسم اظهارداشت: سمن های مردم نهاد از تشکل های موفقی هستند که توانسته اند در اجرای بسیاری از برنامه ها کمک ما در اداره ورزش و جوانان باشند و طرح های مهمی را عملیاتی کنند.

وی تاکید کرد: برای رفع مشکلات و کاهش آسیب‌های اجتماعی موجود در جامعه همکاری بخش خصوصی و جامعه مدنی  با دولت ضروری بوده و در این میان سمن‌ها می‌توانند در کنار حمایت‌های دولتی و مردمی در راستای رفع موانع قدم‌های موثری بردارند.

وی با بیان اینکه کاهش آسیب‌های اجتماعی منجربه افزایش توسعه اجتماعی می‌شود، اذعان کرد: با حمایت دولت، سازمان‌های مردم نهاد با حضور در بخش‌های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و ... اثربخشی و کارآمدی، برنامه‌های توسعه را تسریع می‌بخشند.

به گفته مدیرکل ورزش وجوانان، سازمان‌های مردم نهاد به عنوان پل ارتباطی میان مردم و دولت مطرح هستند و دولت‌ها را در مسیر برطرف کردن آسیب‌های اجتماعی و نابسامانی‌های  جامعه یاری می کنند.

شهبازی ضمن قدردانی از سمن‌های جوانان  استان، تصریح کرد: مجموعه عواملی که در این حرکت فرهنگی و اجتماعی با درایت و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود گام برداشتند، شایسته تقدیر و تشکر هستند

 

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز