اجرای پروژه فیبرنوری شهر ایلام در مراحل پایانی است

۱۴۰۱/۰۷/۰۹ - ۱۳:۴۱:۲۵
کد خبر: ۱۳۸۲۳۴۵
اجرای پروژه فیبرنوری شهر ایلام در مراحل پایانی است
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات ایلام گفت: ظرفیت های لازم برای ارائه خدمات گسترده فیبر نوری در سطح شهر ایلام آماده شده و در مراحل پایانی است و مشترکان می توانند طی ۲ هفته آینده از این ظرفیت در حوزه ارتباطات استفاده کنند

به گزارش خبرگزاری برنا ایلام؛عباس بیرامی روز شنبه در گفت گو با خبرنگاران اظهار داشت: ایلام از نخستین استان های کشور بود که نهضت جهادی توسعه فیبر نوری در آن رقم خورد و برای این کار رایزنی های زیادی برای اجرایی شدن آن انجام گرفت.

وی با اشاره به مراحل پایانی اجرای بیش از ۱۵۰ کیلومتر فیبر نوری در سطح شهر ایلام تاکید کرد: بعد از پایان کنگره بزرگ اربعین، عملیات اجرایی پروژه فیبر نوری در استان با جدیت تمام آغاز شده که تاکنون ۲۷ کیلومتر هوایی و ۱۳۰ کیلومتر فیبر نوری در سطح شهر ایلام اجرایی و در مراحل پایانی قرار دارد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات ایلام از آمادگی کامل واگذاری پورت فیبر نوری به مردم، مغازه ها، کسب و کارها و ادارات در سطح شهر ایلام خبر داد و یادآور شد: ظرف مدت ۲ هفته آینده اشتراک پذیری آغاز خواهد شد.

بیرامی در خصوص عملیات اجرایی فیبر نوری در سایر شهرستان ها هم توضیح داد: عملیات اجرایی این پروژه در سایر شهرستان های استان هم در صورت آمادگی فرمانداران طی کوتاه ترین زمان ممکن آغاز می شود.

وی اضافه کرد: با آغاز توسعه فیبر نوری در ایلام به دنبال آن هستیم تا برای مشتریان این سرویس نیز خدمات و امکاناتی را فراهم کنیم تا مشترکان بتوانند راحت‌تر از فیبر نوری استفاده کنند

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز