پیام تسلیت امام جمعه و استاندار ایلام در پی شهادت زوار حرم شاهچراغ در شیراز

۱۴۰۱/۰۸/۰۵ - ۱۲:۳۴:۰۴
کد خبر: ۱۳۹۱۴۰۲
پیام تسلیت امام جمعه و استاندار ایلام در پی شهادت زوار  حرم شاهچراغ در شیراز
نماینده ولی فقیه در استان ایلام و امام‌جمعه و استاندار ایلام در پیامی مشترک شهادت جمعی از زائران حضرت شاهچراغ(ع) بر اثر حادثه تروریستی - تکفیری در این حرم مطهر را تسلیت گفتند

به گزارش خبرگزاری برنا ازایلام ،متن پیام بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

خبر تلخ و ناگوار شهادت جمعی از هموطنان عزیز در آستان مقدس حضرت احمدبن موسی‌الکاظم شاهچراغ علیه‌السلام به دست تروریست‌های تکفیری و داعشی بار دیگر چهره زشت و کریه دشمنان قسم خورده اسلام و ایران اسلامی را به نمایش گذاشت.

امروز دستان پلید و آلوده‌ای که به خون مردم بیگناه آلوده می‌شود همان دستان مدعیان دروغین دموکراسی و طرفدار حقوق بشر هستند که اینچنین از آستین آمریکای جنایتکار و رژیم کودک‌کش صهیونیستی بلند می‌شود و در روز روشن به روی شهروندان و زنان و کودکان بیگناه آتش می‌گشاید. 

دشمنانی که این روزها با انواع نقشه‌ها و برنامه‌های شوم امپراتوری دروغ سعی در ایجاد اغتشاشات اخیر در این راه داشته‌اند، این‌بار هم دستشان در به رگبار بستن و به خاک و خون کشاندن زنان و کودکان مظلوم ایران اسلامی آن هم در صحن مطهر حضرت شاهچراغ (ع) رو می‌شود.

در پایان ضمن محکوم کردن این جنایت اسفناک، شهادت جمعی از هموطنان و زائران را به پیشگاه مقدس حضرت بقیة الله‌الاعظم (عج) و رهبرمعظم انقلاب اسلامی(مدظله‌العالی) و همه مردم شریف ایران اسلامی به‌ویژه مردم شریف استان فارس و شیراز و خانواده‌های این شهدای گرانقدر تسلیت عرض نموده و علو درجات آن شهیدان عزیز را از درگاه خداوند متعال خواستاریم.

واضح است که ملت همیشه بیدار و هوشیار ایران اسلامی با حضور آگاهانه خود در صحنه بار دیگر نقشه‌های شوم و تفرقه‌افکنانه دشمنان اسلام و نظام اسلامی را ناکام کرده و حسرت ایجاد اختلاف در صفوف ملت بصیر ایران اسلامی را بر دل منافقان و کفار زمانه خواهند گذاشت.

                  "اله‌نور کریمی‌تبار"

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام

                     "حسن بهرام‌نیا"

                      استاندار ایلام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز