۴۷۰ میلیارد تومان صرف اشتغازایی مددجویان و نیازمندان ایلامی می شود

۱۴۰۱/۰۹/۱۵ - ۲۰:۴۳:۲۴
کد خبر: ۱۴۰۷۷۷۶
۴۷۰ میلیارد تومان صرف اشتغازایی مددجویان و نیازمندان ایلامی می شود
مدیرکل کمیته امداد ایلام گفت: بر اساس هدف گذاری صورت گرفته تا پایان امسال بیش از ۴۷۰ میلیارد تومان تسهیلات و خدمات صرف اشتغال زایی برای مددجویان و نیازمندان جویای شغل در این استان می شود

به گزارش  خبرگزاری برناازایلام؛ رضا طاهری امروز (سه شنبه ۱۵ آذرماه) در نشست مشترک با مدیران دانشگاه جامع علمی کاربردی ایلام اظهار داشت: تا پایان امسال با پرداخت تسهیلات کم بهره اشتغال و برنامه های اشتغال زایی دیگر، حداقل برای هشت هزار نفر در این استان شغل ایجاد خواهد شد.

وی با عنوان اینکه ایجاد درآمد پایدار در راستای توانمندسازی خانواده ها از مهم ترین برنامه های کمیته امداد استان است افزود: با توجه به پیش زمینه بودن آموزش و مهارت آموزی برای خانواده ها، دانشگاه علمی کاربردی و دیگر مراکز آموزشی استان می توانند همراه بسیار موثری برای این نهاد باشند و در همین راستا تفاهم نامه ای با این دستگاه آموزشی به امضاء رسیده است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با بیان اینکه با همکاری دستگاههایی همچون سازمان فنی و حرفه ای و مراکز آموزشی و دانشگاهی استان امسال تاکنون سه هزار خانواده مددجو مهارتهای لازم را فرا گرفته اند، تصریح کرد: با توجه به ادامه این برنامه ها همه مددجویان واجد شرایطی که توانایی کار و فعالیت دارند می توانند از این برنامه های آموزشی بصورت رایگان برخوردار شوند.

طاهری با اشاره به امضای تفاهم نامه بین کمیته امداد و دانشگاه جامع علمی کاربردی خاطرنشان ساخت: برگزاری دوره های مهارت آموزی برای خانواده ها با هدف اشتغال و ایجاد درآمد پایدار، برگزاری رویدادهای کارآفرینی با هدف شناسایی استعدادهای شغلی و علمی و همچنین ارائه مشاوره های شغلی با هدف تولیدات بازار محور از جمله موارد این تفاهم نامه است.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی ایلام نیز در این نشست گفت: کمیته امداد و دانشگاه علمی و کاربردی می توانند در راستای آموزش و توانمندسازی مددجویان همکاری خوبی داشته باشند و ما آمادگی داریم همه امکانات و ظرفیت های آموزشی و پژوهشی خود را برای مددجویان این نهاد بکارگیری کنیم.

منصور احمدی تصریح کرد: تقویت نیروی ماهر برای بخش های صنعت، کشاورزی و خدمات از مهم ترین وظایف و برنامه های این دانشگاه است

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز