هیچ نامه و درخواست مردمی نباید بی پاسخ بماند

۱۴۰۱/۱۰/۲۸ - ۱۳:۰۸:۲۷
کد خبر: ۱۴۲۴۵۸۷
هیچ نامه و درخواست مردمی نباید بی پاسخ بماند
استاندار ایلام در بازدید سرزده از سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام گفت:هیچ نامه و درخواست مردمی نباید بی پاسخ بماند

به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام،  حسن بهرام نیا روز چهارشنبه به منظور بررسی وضعیت تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به مراجعات مردمی  بصورت سرزده از سازمان جهاد کشاورزی استان  ایلام بازدید و در جریان خدمات دهی به مردم قرار گرفت.

وی در این برنامه از واحد‌های مختلف این سازمان بازدید و ضمن گفتگو با مردم در جریان مشکلات و درخواست های آنان قرار گرفت.

استاندار ایلام همچنین در جریان این بازدید تاریخ  ثبت درخواست و پاسخگویی سازمان به  شهروندان را پیگیری کرد و خواستار تسریع در روند پاسخگویی به خواسته های و مطالبات آنان شد. 

نماینده عالی دولت در استان ایلام در این بازدید با تاکید بر تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به امورات و خواسته های مردمی، افزود: خدمات دهی بی وقفه به مردم باید نصب العین همه مدیران باشد.

وی هدف از بازدید های سرزده را بررسی کم و کاستی ها خود دستگاه ها اجرایی، بررسی وضعیت تکریم ارباب رجوع در ادارات، پیگیری وضعیت پاسخ دهی به درخواست های مردمی و رصد کردن سیمای اداری دستگاه ها عنوان کرد و گفت: تلاش بی وقفه برای خدمت دهی به مردم و پاسخگویی سریع به درخواست های مردمی باید در دستور کار قرار گیرد.

دکتر بهرام نیا در ادامه با بیان اینکه هیچ نامه و درخواست مردمی نباید بی پاسخ بماند، گفت: روند رسیدگی به درخواست های مردمی باید تسریع یابد.

انتهای پیام

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز