شهرداری لومار نیازمند درآمد پایدار است

۱۴۰۱/۱۱/۰۴ - ۱۰:۴۳:۳۶
کد خبر: ۱۴۲۶۹۸۷
شهرداری لومار نیازمند درآمد پایدار  است
فرماندار سیروان با اشاره به اینکه شهرداری لومار نیاز به منابع درآمد پایدار دارد، گفت: نگاه درآمدزایی شهرداری ها نباید تنها به اعمال جریمه بر ساخت و سازهای غیرمجاز و صدور پروانه ساخت محدود شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام؛ علیرضا رئیسی در مراسم تکریم و معارفه شهردار لومار افزود: شهردار جدید می بایست برای تامین منابع مالی پایدار برنامه ریزی کند تا بتواند در زمینه های مختلف به شهروندان خدمات رسانی کند

وی اظهار داشت:شهردار و سایر مسئولان شهری برای توسعه واقعی و پایدار شهر می بایست منابع، امکانات، ظرفیت‌ها و فرصت‌ها را شناسایی کنند تا درآمدهای جدید از منابع محتلف محقق شود.

فرماندار سیروان بر اصل شفاف سازی تاکید کرد و گفت: تمام امورات و فعالیت های شهرداری باید شفاف سازی و در اختیار شهروندان قرار گیرد تا اعتماد بین مردم و بدنه دولت بیش از پیش تقویت شود.

رئیسی از اعضای شورای شهر و مجموعه نهادهای دولتی خواست شهرداری را در پیش برد اهداف خود حمایت کرده و اجازه دهند برنامه های شهردار جدید جنبه عملی به خود بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: کارشناس روابط عمومی، مسئول درآمد و عوارض، مسئول خدمات شهری و اداری، مسئول دبیرخانه شورای شهر، 2 دوره سرپرست و معاونت شهرداری لومار از جمله سوابق جمشیدنیا در شهرداری لومار بوده است.

گفتنی است این آئین با حضور مدیرکل امور شهری و شوراها، مدیرکل حراست و بازرسی استانداری ایلام برگزار و با قرائت حکم استاندار ایلام "حامد جمشیدنیا" به عنوان شهردار جدید لومار معرفی و از زحمات "مجتبی پنجعلی زاده" شهردار قبلی قدردانی شد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز