جلسه شورای اداری شهرستان چرداول برگزار شد

۱۴۰۱/۱۱/۱۰ - ۱۴:۴۶:۳۳
کد خبر: ۱۴۲۹۹۶۴
جلسه شورای اداری شهرستان چرداول برگزار شد
جلسه شورای اداری شهرستان چرداول با محوریت برگزاری دهه مبارک فجر به ریاست فرماندار و با حضور اعضای شورای اداری در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام؛ سعید رضا کریمیان فرماندار چرداوب هدف از تشکیل جلسه را برنامه ریزی و هماهنگی جهت برگزاری مراسم مربوط به ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و هر چه با شکوه تر برگزار کردن این بزرگداشت عنوان کرد و گفت: دهه فجر تجلی، صبر استقامت و پشتکار مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی است.

فرماندار چرداول به اهمیت نقش گرامیداشت دهه مبارک فجر بمنظور حفظ و انتقال آن به نسل های آینده اشاره کرد و افزود : پیروزی انقلاب اسلامی  مبتنی بر دو پایه اساسی رهبری خردمندانه و حضور همه جانبه مردم بود و شرط بقاء و استحکام انقلاب نیز تمسک بر این دو عنصر اساسی است.

وی با اشاره به نقش خدمت کردن مدیران به مردم ،گفت: تمامی مدیران شهرستان باید با اخلاق حسنه و خدمت رسانی صادقانه مطالبات وخواسته های مردم را به سرانجام رسانیده و جهت تحقق مطالبات مردم به جد پیگیری نمایند.

وی با تشریح برنامه دهه فجر از تمامی دستگاههای خدمات رسان خواست تا شرایط پروژه های اعلامی و کلنگ زنی معرفی شده برای دهه فجر را مهیا کنند.

کریمیان با تاکید بر متنوع بودن برنامه های ایام دهه مبارک فجر امسال نسبت به سال گذشته از دبیر و اعضاء ستاد دهه فجر شهرستان خواست : دستاوردها و برکات عظیم نظام مقدس انقلاب اسلامی ، بصورت مطلوب برای مردم در ایام دهه مبارک فجر تشریح گردد و همچنین تمام  فعالیت ها و برنامه های  مربوط به ایام دهه مبارک فجر را با همکاری و مشارکت مردم درشهر و مناطق روستایی انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه انتظار می می رود که همه گرامیداشت دهه فجر را یک وظیفه بدانند و باید با تزیین ادارات به نحو احسن خود را مهیای این دهه مبارک کنند، از شهرداری عای شهرستان خواست تا از ابتدای ورودی تا خیابانهای شهرها را به نحو متفاوتی تزئین کنند. 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز