پویش همراهان سفر ایمن در ۲ ایستگاه جاده ای در نوروز ۱۴۰۲ اجرا می شود

۱۴۰۱/۱۲/۱۳ - ۰۹:۲۸:۴۳
کد خبر: ۱۴۴۴۰۱۳
پویش همراهان سفر ایمن در ۲ ایستگاه جاده ای در نوروز ۱۴۰۲ اجرا می شود
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام از برگزاری پویش همراهان سفر ایمن در ۲ ایستگاه جاده ای طی نوروز ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام؛سیدزاهدین چشمه خاور اظهار داشت: همزمان با سراسر کشور پویش همراهان سفر ایمن در ۲ ایستگاه و به منظور افزایش فرهنگ رانندگی  در جاده ها از ۲۴ اسفند تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ اجرا می شود.

وی افزود:این طرح در استان ایلام در دو ایستگاه در پایانه مرزی شهید قاسم سلیمانی(مرزمهران) و مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی ثامن الحجج کیلومتر۱۹  محور ایلام-سرابله اجرا می شود .

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام عنوان کرد: با توجه به تقارن ایام تعطیلات نوروزی با ماه مبارک رمضان با همکاری ستاد اقامه نماز استان و با هدف فرهنگ سازی و ارتقای ایمنی،کاهش سوانح رانندگی و ترویج ارزش های دینی و مذهبی و اقامه نماز در سفرهای نوروزی این پویش در قالب برنامه های فرهنگی،هنری،مذهبی و ارائه پیام های ایمنی و ترافیکی اجرا می شود.

وی به افزایش دانش عمومی جامعه در خصوص ترافیک و افزایش ارتقای فرهنگ رانندگی ایمن اشاره کرد و گفت: یکی از مهمترین دلایل بروز سانحه در جاده‌ها خستگی راننده‌ها است که در این طرح سعی می‌شود به ترغیب رانندگان و توقف وسیله نقلیه در طول سفر با هدف رفع خستگی و خواب آلودگی ناشی از رانندگی طولانی در مجتمع های خدماتی رفاهی، ارتقا فرهنگ رانندگی ایمن، به کارگیری هنر در خدمت ایمنی و ترغیب مسافران  به توقف در مسیر های منتخب را از جمله اهداف اجرای طرح پویش نوروزی همراهان سفر ایمن باشد.

انتهای پیام

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز