تشکیل پرونده برای ۱۵۲ واحد متخلف صنفی‌ در ایام طرح نظارتی نوروز و ماه مبارک رمضان

۱۴۰۲/۰۱/۱۹ - ۱۴:۰۳:۰۳
کد خبر: ۱۴۵۷۶۰۲
تشکیل پرونده برای ۱۵۲ واحد متخلف صنفی‌ در ایام طرح نظارتی نوروز و ماه مبارک رمضان
مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان ایلام گفت: از ابتدای طرح ویژه نظارتی نوروز و ماه مبارک رمضان تا پایان تعطیلات نوروز، ۴۰۹۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و اقتصادی استان، توسط بازرسان این اداره‌کل بعمل آمده است.

به گزارش‌خبرگزاری‌برناازایلام؛رضا محمدرحیمی اظهار داشت: در مدت زمان اجرای طرح ویژه نظارتی نوروز و ماه مبارک رمضان تا کنون ۶۲ مورد بازرسی، در قالب گشت‌های مشترک با حضور نمایندگان برخی از دستگاه‌های نظارتی از جمله جهاد‌ کشاورزی، تعزیرات حکومتی، مرکز بهداشت و ...انجام شده است.

وی ضمن اشاره به تشکیل ۱۵۲ پرونده برای واحد‌های متخلف گفت: محور بازرسی‌های انجام شده، صنف قنادان و شیرینی فروشی‌ها، آرایشگران مردانه و زنانه، واحدهای قالیشویی و طرح‌های گردشگری از جمله طرح گردشگری تنگه کافرین و... بوده است، که برای متخلفین واحدهای مذکور، پرونده تخلف تشکیل و بلافاصله به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

مدیرکل صمت استان در پایان خاطرنشان کرد: مردم شریف استان، در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی، از جمله گرانفروشی، کم‌فروشی، احتکار و... مراتب را جهت رسیدگی فوری به سامانه تلفنی ۱۲۴ منعکس نمایند، تا توسط بازرسان این اداره‌کل مورد پیگیری قرار گیرد.

انتهای‌پیام

نظر شما