سلیمانی خبر داد؛

اماده باش کامل هلال احمر ایلام برای خدمات رسانی به میهمانان نوروزی

۱۳۹۳/۱۲/۲۰ - ۱۱:۳۹:۲۴
کد خبر: ۲۷۲۵۶۲
اماده باش کامل هلال احمر ایلام برای خدمات رسانی به میهمانان نوروزی
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام از اماده باش کامل این سازمان برای خدمت رسانی به میهمانان نوروزی در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در ایلام، " سلیمانی" مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: این جمعیت با اعضای جوانان و افراد پای کار و توانمند خود در راستای برقراری ایمنی مسافران نوروزی از هیچ کوششی دریغ نکرده و از همه توان خود بهره خواهد گرفت.

وی بیان داشت: طرح امداد و نجات و ایمنی و سلامت مسافران نوروزی ۲۸ اسفند جاری در استان آغاز و تا ۱۵ فروردین سال ۹۴ ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: برای اجرای این طرح در نوروز ۹۴ در مجموع ۳۷۵ امدادگر به کار گرفته می شود که از ۲۸ اسفند جاری در پایگاه های امدادی جمعیت هلال احمر حضور می یابند و خدمات لازم را به مسافران نیازمند ارایه می کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام از ارائه خدمات امداد و نجات به مسافران نوروزی با برپایی ۱۵ پایگاه در جاده های استان خبر داد و گفت: همچنین در جاده های استان خیمه های اقامه نماز برای رفاه حال مسافران نوروزی برپا خواهد شد.

وی در پایان عنوان کرد: جمعیت هلال احمر استان ایلام با تقسیم کاری که در ستاد انجام شده پذیرای میهمانان نوروزی بوده و از تک تک آنان استقبال خواهد کرد و در این راه برنامه‌ریزی لازم را انجام داده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز