با حضور اقشار مختلف مردم ایلام برگزار شد؛

همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی ایثارگران به مناسبت روز شهدا

۱۳۹۳/۱۲/۲۲ - ۱۳:۱۶:۳۸
کد خبر: ۲۷۲۶۰۶
همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی ایثارگران به مناسبت روز شهدا
به مناسبت بیست و دوم اسفند روز بزرگداشت شهدا، صبح امروز، همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی، با حضورخانواده های معظم شهدا، ایثارگران و مردم ولایت مدار ایلام، با شکوه خاصی برگزار شد.

به گزارش سرویس اجتماعی خبرگزاری برنا در ایلام، به مناسبت بیست و دوم اسفند روز بزرگداشت شهدا، صبح امروز، همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی، با حضور جمعی از مسئولان فرهنگی و اجرایی استان،  خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و مردم ولایت مدار استان، برگزار شد.

این همایش که از میدان ارغوان شهر ایلام تا مزار شهدای گمنام برگزار شد، شرکت کنندگان با حضور در مزار شهدای گمنام  با قرائت فاتحه و شاخه های گل یاد و خاطره شهدای هشت سال دوران دفاع مقدس گرامی داشته شد .

در ابتدای این مراسم"، سلیمان" رستمیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام، گفت: این همایش بزرگ به مناسبت ۲۲ اسفند روز ملی گرامیداشت یاد و خاطره شهدا برگزار که با استقبال بسیار خوبی از سوی اقشار مختلف مردم به ویژه خانواده های معظم شهدا روبرو شده است.

وی یادآور شد: نظیر چنین همایش های پیاده روی نیز در سایر شهرستانهای استان به مناسبت روز گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با شکوه خاصی در حال برگزاری است.

لازم به دکر است در پایان این همایش، از سوی، بانک های ملی و  کشاورزی ایلام، سپاه امیرالمومنین ، بنیاد شهید استان و شهرستان، فرمانداری، استانداری،  ورزش و جوانان و مخابرات  ایلام، به نفرات برگزیده جوایز نفیسی به قید قرعه اهدا شد.

 

نظر شما